کد خبر: 989305
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه مجلسی پویا و انقلابی را فراهم می‌کند.

 سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در دیدار جمعی از مسوولان نیروهای مسلح مستقر در استان با نماینده ولی فقیه در کردستان که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:‌ به برکت انقلاب اسلامی در سایه مشارکت و حضور همیشه در عرصه مردم شاهد پیشرفت ایران عزیز و شکست دشمنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم را شاهد خواهیم بود.

سردار حسینی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال با آرمان‌های امام و رهبری بعیت و به دشمنان نشان می‌دهند که تمام توطئه‌های آنان محکوم به شکست است.

وی اضافه کرد: در مراسمات تشییع و تدفین شهید ملی ایران سردار شهید سلیمانی در کشور شاهد حضور یکپارچه مردم برای احترام به سرباز اسلام بودیم و این پاسداشت تنها به داخل کشور خلاصه نشد و در اکثر کشورهای آزادی‌خواه دنیا مردم در ویژه برنامه‌ها و مراسمات شهید سلیمانی شرکت کردند.

وی عنوان کرد: تجلیل از یک سرباز خادم و ولایت‌مدار و کسی که فرمانده محور مقاومت بود بسیار قابل توجه بود و مردم با مشارکت خود در این مراسمات نشان دادند که همواره پشت سر رهبر معظم انقلاب هستند.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: انتخابات مجلس را در پیش داریم و قطعا مردم با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو و انتخاب افراد صالح، انقلابی، اصلح، ولایت‌مدار و تابع جمهوری اسلامی و مخالف آمریکا نشان می‌دهند، همیشه پای کار نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری برای ایجاد مجلس پویا، انقلابی و حامی نظام و مخالف استکبار را به امید خدا شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ایجاد بستر شور و نشاط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تامین امنیت هرچه کامل‌تر در برنامه‌های دهه فجر و برگزاری انتخابات مهم‌ترین اولویت سپاه بیت‌المقدس در سطح استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر