کد خبر: 989287
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای کسب سهمیه مسیر سختی در پیش خواهد بود، اما تمام تمرکز ما این است همه سهمیه‌ها را بگیریم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: حمید سوریان در حاشیه بزرگداشت تختی به همراه رونمایی از دست‌نوشته‌های وی و تجلیل از پیشکسوتان کشتی اظهار داشت: من از رئیس کمیته ملی المپیک و رنگرز به عنوان مسؤول موزه تشکر می‌کنم که این برنامه را برگزار کردند. باعث خوشحالی است که نام من در کنار دو استاد بزرگ که زحمات زیادی برای ورزش کشور به ویژه من کشیده‌اند، قرار دارد. بهترین دوره ورزشی من در زمان مدیریت طالقانی و یزدانی خرم بود.

نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره وضعیت این رشته برای کسب سهمیه المپیک توکیو خاطرنشان کرد: مسیر سختی در پیش خواهد بود. با توجه به نزدیکی المپیک، تمرکز این است که تمام سهمیه‌ها را بگیریم. بچه‌ها اردو‌ها را پشت سر می‌گذارند. همه تلاش می‌کنند تیم در بهترین شرایط عازم مسابقات شود تا بتوانیم بهترین مدال‌ها را در المپیک توکیو بگیریم.

سوریان در پاسخ به سؤالی مبنی بر آسیب‌دیدگی یزدانی و کریمی عنوان کرد: یزدانی جای نگرانی ندارد، او روز‌های آینده روی تشک می‌آید. کریمی هم مشکل آنچنانی ندارد، امیدوارم روزبه‌روز بهتر شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار