کد خبر: 989270
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربابجان‌شرقی گفت: جاودانی و ماندگارسازی روحیه جهاد، ایثار، شهادت و مقاومت مهم‌ترین ادبیات و ارزش برای هشت سال دفاع مقدس است.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده  در چهاردهمین دور از نشست‌های تخصصی منطقه‌ای خاطره‌نگاری دفاع مقدس با حضور استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل و زنجان اظهار کرد: این انقلاب مایه عزت و سربلندی مسلمانان و اسلام شده و امید است تا بتوان حافظ خوبی برای این انقلاب که زمینه‌ساز ظهور است، باشیم.

وی با بیان اینکه از این نشست برای ماندگارسازی روحیه جهاد، ایثار، شهادت و مقاومت باید بهره ببریم، تصریح کرد: جاودانی این ادبیات بسیار مهم برای ارزش دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: عاشورا افتخار دارد که در دوران دفاع مقدس لقب همیشه پیروز را داشت و رزمندگان این لشکر متشکل از چهار استان آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل و زنجان بود که تک به تک افتخار آفریدند.

وی ابراز کرد: ایستادگی و مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از الگوی عاشورا و نهضت امام حسین (ع) صورت گرفت، از این رو این فرهنگ در شرایط فعلی باید به‌درستی و صحیح برای نسل امروز تبیین و بیان شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر