کد خبر: 989186
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
سردار تولایی:
سرويس سیاسی جوان آنلاين: نیرو‌های فریب‌خورده‌ای که برای ضدانقلاب کار می‌کنند هیچ‌گاه روی نیرو‌های اطلاعاتی دشمن حساب باز نکنند و بهتر است خودشان به آغوش ملت ایران بازگردند.
به گزارش تسنیم، سردار محمد تولایی مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روح‌الله زم یکی از مهره‌های کلیدی سرویس اطلاعاتی برای ایجاد فتنه در داخل کشور بود، گفت: این فرد شدیداً مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی قرار داشت، اما در یک عملیات بسیار پیچیده اطلاعاتی توانستند زم را در تور اطلاعاتی خودشان بیندازند و دستگیر کنند.
وی در مصاحبه با برنامه بدون خط‌خوردگی رادیو گفتگو ابراز کرد: این سایت تلاش می‌کرد علیه نظام و مسئولان نظام یک نوع افشاگری داشته باشد تا از این طریق فتنه و اختلاف بین صفوف متحد ایران ایجاد کند.
مسئول اشراف دفتر فرماندهی‌کل سپاه خاطرنشان کرد: نیرو‌های اطلاعاتی، مدت‌های مدیدی بود که روح‌الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریباً از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت.
وی بیان کرد: همه فریب‌خوردگانی که در دامان سیستم‌های اطلاعاتی افتادند و ضدانقلاب در حال سوءاستفاده از آنهاست باید بدانند سرویس‌های اطلاعاتی این کشور‌ها به محض اینکه فشاری به آن‌ها بیاید یا تهدیدی علیه آن‌ها ایجاد شود همه داده‌های خودشان را فدا می‌کنند، نمونه این موضوع را در کرد‌های شمال سوریه مشاهده کردید که امریکایی‌ها به محض اینکه متوجه شدند ترکیه قرار است به این منطقه حمله کند، به رغم حمایت‌هایی که قول داده بودند مواضع خود را ترک کردند و ارتش ترکیه نیز به این منطقه حمله کرد.
تولایی بیان کرد: نیرو‌های فریب‌خورده‌ای که برای ضدانقلاب کار می‌کنند هیچ‌گاه روی نیرو‌های اطلاعاتی دشمن حساب باز نکنند و بهتر است خودشان به آغوش ملت ایران بازگردند و قبل از اینکه به دام نهاد‌های امنیتی ایران مانند اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات بیفتند، خودشان اظهار پشیمانی کنند تا ان‌شاء‌الله مسیر رشد و تکاملشان در آغوش ملت ایران تداوم پیدا کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار