کد خبر: 989110
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
معاون سیما اعلام کرد که مجموعه تلویزیونی «کتونی زرنگی» از نظر کیفی صلاحیت پخش ندارد و در تراز مردم ایران نیست.
سرویس فرهنگ و هنر جوان‌آنلاین: «مرتضی میرباقری» در پاسخ به اینکه سرنوشت پخش سریال «کتونی زرنگی» چه شد؟ گفت: این سریال توسط سیمافیلم مورد بررسی قرار گرفت و ما این موضوع را در اختیار حوزه نظارت سازمان هم قرار دادیم.

وی ادامه داد: به دلیل برخی ایرادات محتوایی که در سریال هست، متفقا بیان شد که به دلیل همین ایراد‌های محتوایی و کیفی که وجود دارد، صلاح نیست که در این ایام سریال روی آنتن برود.

معاون سیما تاکید کرد: در کنار این موضوع، چند حاشیه هم درباره کارگردان آن (علی ملاقلی‌پور) وجود داشت و حرف‌های سخیف و نامربوطی مطرح کرده بود که این حرف‌ها در تراز یک کارگردان انقلابی که می‌خواهد کاری در تراز مردم ایران بسازد نبود. البته ایشان نسبت به این قضیه عذرخواهی کرد که این موضوع در حال بررسی است و حوزه‌های ذی‌ربط درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

میرباقری افزود: لیکن اعلام شد که کار از نظر کیفی صلاحیت پخش ندارد و بعد از اینکه این مساله مطرح شد جنبه‌های دیگر هم در کنار آن قرار گرفت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بناست با انتشار متنی شبیه به عذرخواهی از توهین‌های این کارگردان چشم‌پوشی شود؟ گفت: بررسی‌ها انجام می‌شود و نظر نهایی در این باره اعلام خواهد شد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
خیلی سریال ضعیف و بی مزه ای هست. حیف وقت مردم و آنتن تلویزیون برا این سریال
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
0
سریال کتونی زرنگی واقعا خیلی ضعیفه علیرغم داشتم بازیگران مطرح طنزش آبکی و جلفه واقعا حیفه آدم وقت بزاره برای دیدن این سریال مخصوصا آقای جعفری و ساسانی خیلی بی مزه هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار