کد خبر: 989107
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: فراخوان دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی سنندج در راستای استفاده از طرح‌های نو در فضاسازی محیطی سطح شهر منتشر شد.

شرمین شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: استفاده از  طرح‌های نو و ابتکاری هنرمندان در فضا سازی سطح شهر و همچنین المان‌های موضوعی از اهداف و برنامه‌های این سازمان است. 

وی بیان کرد: این سازمان هر ساله در مناسبت‌های مختلف در طول سال  نسبت به ساخت المان‌های موضوعی و همچنین آذین بندی و زیباسازی سطح شهر برای فرا رسیدن سال نو اقدام می‌نماید. 

وی گفت: با هدف استفاده از طرح‌ها وایده هنرمندان امسال فراخوا ن دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی سنندج منتشر شد. 

شریفی اعلام کرد: هنرمندان می‌توانند در محورهای سنندج شهر خلاق موسیقی، هنرهای محیطی و آذین‌بندی خلاق و نوگرا، دیوارهای کوچک شهر من، تخم مرغ‌های نوروزی، بخش مجسمه‌های موقت نوروزی، طراحی المان سبز، هفت‌سین و درخت‌ستان در این فراخوان شرکت کنند. 

وی عنوان کرد: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سنندج – بلوار کردستان سازمان سیما ومنظر و یا به سایت شهرداری سنندج به آدرس www.e-sanandaj.ir  و یا با شماره تماس 33157180 – 33160524-087 تماس حاصل نمایند. 

شریفی اعلام کرد: هنرمندان می‌توانند تا اول اسفندماه امسال طرح‌ها و ایده‌های خود را در محورهای ذکر شده در این فراخوان ارسال نمایند. 

رئیس سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود‌: طرح‌های ارسالی در کارگروه هنرهای محیطی سازمان مطرح و در صورت تایید طرح‌ها با هنرمند در خصوص اجرای طرح قرارداد منعقد  و در سطح شهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر