کد خبر: 989100
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل:
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: نخستین جشنواره جهادگران بسیج دانشجویی استان اردبیل 30 بهمن ماه در یکی از دانشگاه‌های اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، امیر مهدی ایقانی در جلسه هماهنگی جشنواره جهادگران در اردبیل اظهار داشت: نخستین جشنواره جهادگران بسیج دانشجویی اردبیل با محوریت شناخت گروه‌های جهادی و ایده‌های برتر 30 بهمن ماه در  یکی از دانشگاه‌های اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که ارائه آثار در دو بخش تخصصی و هنری به دبیرخانه جشنواره به ناحیه بسیج دانشجویی در دستور کار است بیان کرد: به دنبال ارائه راهکارهای پیشرفت و حل مسائل مناطق محروم در قالب طرح و ایده در این بخش مد نظر است و جزو بخش تخصصی این جشنواره است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل با اشاره به اهمیت برنامه‌های علمی برای دانشجویان بسیجی نیز بیان کرد: انشجویان باید آینده‌نگری و هدفمند بودن را سرلوحه برنامه‌های خود برای رسیدن به موفقیت قرار دهند و دوره دانشجویی را مغتنم شمرده و از فرصت‌های موجود برای آشنایی با مراکز حمایتی مختلف استان از جمله مراکز رشد، پارک علم و فناوری و سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان در راستای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنند.

ایقانی اظهار کرد: خودکفایی در عرصه علمی راه رسیدن به خروج از مشکلات را هموار می‌کند که باید از ظرفیت جوانان توانمند کشور برای دستیابی به پیشرفت‌های روزافزون کشور استفاده شود تا بتوانیم فشارهای اقتصادی کنونی را رد کرده و از نخبگان به عنوان شاه کلید خروج از فشارهای اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر