کد خبر: 989099
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در جریان سفر دی ماه رئیس جمهور به استان اردبیل ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جریان سفر به شهرستان سرعین  با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در بحث زیرساخت ها اظهار داشت: از جمله ضرورت‌های جذب گردشگران بهبود راه‌ها است و  در هر سه بخش راه‌های هوایی، زمینی و ریلی اقداماتی در حال انجام است.

وی بیان کرد: علاوه بر توسعه فرودگاه اردبیل و افزایش بزرگراه‌ها ، راه آهن اردبیل- میانه نیز در دولت دوازدهم  به بهره‌برداری خواهد رسید تا سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان تسهیل شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: تلاش بر این است که زیرساخت‌های گردشگری تقویت شده و همچنین با جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تاسیسات گردشگری جدیدی در استان احداث شود.

بهنامجو با تاکید به اینکه اردبیل می‌تواند به قطب گردشگری زمستانی کشور تبدیل شود، گفت: از جمله احداث سه پیست اسکی در دستور کار است و مطابق قول مساعد سرمایه گذار، عملیات احداث پیست اسکی اوجور در سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: به منظور توسعه گردشگری زمستانی و با هدف رونق دسترسی به پیست‌های اسکی شهرستان سرعین جاده دوبانده گردشگری سرعین- آلوارس احداث خواهد شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای این جاده گردشگری ۲۵ میلیارد ریال است و با احداث آن از سال آینده مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس و پیست‌های دیگری که در حال احداث است تسهیل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر