کد خبر: 989083
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
رئیس هیئت عامل ایمیدرو:
در حال حاضر، تأمین پایدار سنگ‌آهن برای فولاد از اولویت‌های اصلی شرکت است. به همین منظور معاونت معدنی شرکت تأسیس شده و با ارائۀ سه حوزۀ کلان فناورانۀ چالشی مرتبط با این حوزه درجشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین شرکت کرده است.

‏به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،دکتر خداداد غریب‌پوردرجریان افتتاح دومین جشنواره و نمایشگاه ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) ضمن بازدید از غرفۀ فولاد مبارکه، از مـــشارکــــت‌ها، اقـــــدامـــات و حمایت‌های این شرکت در این حوزه قدردانی کرد و بر نقش و اهمیت مشارکت شرکت‌های بزرگ معدنی در جذب و حمایت از ایده‌ها تأکید کرد.

 رئیس هیئت عامل ایمیدرو در همین خصوص افزود: نیازمحور بودن این جشنواره در جذب ایده‌ها می‌تواند برای شرکت‌های بزرگ مانند فولاد‌مبارکه و سایر شرکت‌های حوزۀ معدن و صنایع معدنی مفید باشد، بنابراین نیازهای فناورانۀ این شرکت‌ها با دریافت ایده‌ها در جشنواره می‌تواند پاسخ داده شود.

در جریان این بازدید، شهرام عباسی، مدیر تحقیق و توسعۀ فولاد مبارکه، در پاسخ به سؤال معاون وزیر صمت دربارۀ تعداد و عناوین نیازهای فناورانه شرکت فولاد مبارکه، ابرازداشت: در حال حاضر، تأمین پایدار سنگ‌آهن برای فولاد از اولویت‌های اصلی شرکت است. به همین منظور معاونت معدنی شرکت تأسیس شده و با ارائۀ سه حوزۀ کلان فناورانۀ چالشی مرتبط با این حوزه در این جشنواره شرکت کرده است که امیدواریم با ارائۀ آن‌ها، ایده‌های مناسبی دریافت شود و بتواند مشکلات این حوزه شرکت را حل کند.

مدیر تحقیق و توسعۀ فولاد مبارکه نیازهای فناورانۀ شرکت فولاد مبارکه در حوزۀ معدن و صنایــــع معــــدنی را به ایــــن شـــرح برشـمرد 1-دستیابی به تکنولوژی و دانش فنی اکتشافات عمیـق سنـــگ‌آهن؛ ۲- فــــــرآوری سنـــــگ‌آهن هماتیتی به کنسانتره با عیار ۶۷ درصد؛ ۳-  ایجاد ارزش‌افزودۀ بیشتر برای ضایعات سنگ‌آهنی.

وی گذراندن دورۀ فرصت مطالعاتی صنعتی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تهران در شرکت فولاد مبارکه را مناسب دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه تهران در زمینه‌های مختلف، مانند مهندسی متالورژی، مکانیک، برق و مدیریت و ... تأمین نیازهای شرکت فولاد مبارکه در برنامه‌های بعدی دانشگاه تهران قرار دارد.

گفتنی است در این جشنواره، شرکت فولاد مبارکه با معرفی داوران تخصصی خود در مرحلۀ داوری ایده‌های این جشنواره مشارکت کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار