کد خبر: 989056
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:
به همت و تلاش اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومي منطقه 10 شهرداري اصفهان مهندس حمید شهبازي اظهارکرد:برنامه‌های دهه فجر 98 به همت و تلاش اداره فرهنگی اجتماعی منطقه 10 شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده و در طول این ایام اجرا می‌شود.

وی برگزاری همایش «سلامت‌شو» و تجلیل از مدال‌آوران ورزشی در خانه معلم، تجلیل از پیشگامان انقلاب در شهرداری منطقه، برگزاری همایش پیاده‌روی به رنگ پیروزی حدفاصل پارک لاله تا مدرسه صارمیه را از جمله برنامه‌های دهه فجر منطقه 10 برشمرد و تصریح کرد: جشن دانش آموزی«سرود همدلی» و جشن «شکوه پابرجا» در ورزشگاه خیبر برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان افزود: اجرای ویژه برنامه پیک پیروزی در خیابان‌های منطقه، «جشن‌های خودمانی» و جام فجر در فرهنگسرای استاد همایی، جشن ویژه کودکان در فرهنگسرای استاد همایی و اکران فیلم در فرهنگسرای استاد همایی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده منطقه 10 برای ایام دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: جشن «شکوه پابرجا» روز 20 بهمن در مسجد قبا و مسجد شهید مطهری، برنامه «رادیو انقلاب» روزهای 20 و 21 بهمن در شهرداری منطقه، جشن دانش آموزی سرود همدلی در مدرسه تجدد، جشن شکوه پابرجا روز 21 بهمن در میدان شهید فهمیده، ویژه برنامه گرامیداشت انقلاب در خانه فرهنگ ابوالفرج، جشنواره دانش آموزی کوچه 57  در مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های منطقه 10 شهرداری اصفهان در این ایام است.

شهبازی با بیان اینکه در ایام دهه فجر، جشنواره آذین‌بندی مدارس در مدارس منطقه برگزار می‌شود، ادامه داد: سیر نمایشگاهی «افتخارم ایران» در مراکز فرهنگی، برنامه کتاب‌ساز در  مدارس منطقه، عکاسی انقلاب در خانه فرهنگ دشتستان، دست‌های رنگی در خانه فرهنگ دشتستان نیز در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: اجرای ویژه‌برنامه «کتاب انقلاب» در خانه فرهنگ ابوالفرج و «سه رنگ سربلندی» در خانه فرهنگ پگاه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده منطقه 10 برای چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار