کد خبر: 988950
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
انتقال جسد کولبر سقزی تا ساعتی دیگر
جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران سقز با بیان اینکه عملیات جستجو برای یافتن ۲ کولبر سقزی ادامه دارد، گفت: با همت تیم‌های امدادی، آفرود و مجموعه شورای بحران ۱۹ کولبر مفقود در سرشیو سالم به دامن خانواده بازگشتند.

علی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار داشت: با همت تیم‌های امدادی، آفرود و مجموعه شورای بحران ۱۹ کولبر مفقود در سرشیو سالم به دامن خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از کولبران فوت کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از افراد نیز بر اثر شدت سرما و کولاک آسیب دیده که تحویل بیمارستان شده است.

سرنوشت 2 کولبر مفقودی هنوز نامعلوم است

جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران سقز  اظهار داشت: سرنوشت ۲ کولبر نامعلوم و تیم‌های امدادی مشغول جستجو هستند.

وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات در کوهستان‌ها در شرایط برف، کولاک و بوران ادامه دارد، عنوان کرد: فرماندهی سپاه، بخشدار سرشیو، روسای هلال احمر و راهداری، شخصا در عملیات حضور دارند و نمایندگان نیروی انتظامی، هنگ مرزی، بهداشت و درمان، فوریت‌های پزشکی، آفرود و عوامل داوطلب هلال احمر برای نجات عزیزان در عملیات حاضر شدند.

رئیس اداره هلال احمر سقز هم گفت: ۷ نیروی امدادی در حال جستجو برای نجات دو کولبر هستند.

فاضل منیعی که هم اکنون همراه سه تیم امدادی و دو آمبولانس در روستای «مام سیف الدین» حضور دارد، افزود: یکی از کولبران که به گفته همراهان از آب رودخانه عبور کرده، دچار سرمازدگی و متاسفانه فوت کرده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از کولبران هم از ناحیه انگشت پا آسیب جزئی دیده بود که توسط امدادگران، درمان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز ادامه داد: این کولبر فوت شده تا ساعاتی دیگر به وسیله آمبولانس هلال احمر از روستای مام سیف الدین به سقز انتقال داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر