کد خبر: 988948
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس با نیازهای ویژه کردستان آغاز شد.

خلیل رنجبر رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان پیش از ظهر امروز همزمان با آغاز جشن‌های انقلاب در مدارس با نیازهای ویژه استان که به صورت نمادین در آموزشگاه با نیازهای ویژه توکل سنندج با حضور جمعی از مسوولان برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه‌ی مبارک فجر اظهار کرد: دهه‌ی فجر فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رغم تحریم دشمنان و استکبار جهانی 41 ساله شد و همچنان با نشاط به پیش می‌رود.

وی اعلام کرد: ازدستاوردها و برکات مهم انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش استثنایی تلاش در راستای پوشش 100 درصدی و افزایش خدمات حمایتی، آموزشی، پرورشی و توانبخشی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: تحول کیفی و دگرگونی اصول حاکم بر روند تعلیم و تربیت نسل آینده فلسفه آموزش و پرورش کشور را تغییر داد و خود ساختی و دین ستیزی جای خود را به حاکمیت ارزش‌های انقلابی و انسانی داد.

رنجبر یادآور شد: دانش‌آموزان در ادامه مسیر انقلاب که با هدایتگری و رهبری حضرت امام خمینی( ره ) به پیروزی رسید باید با علم آموزی و دینداری برای حفظ و حراست از میراث بزرگ امام راحل و شهدا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه طلوع فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نماد حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌‌ساز و مهم انقلاب است که با حضور خود از آرمان‌های انقلاب در تمام شرایط دفاع می‌کنند، تصریح کرد: راز و رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان و اتکا به خداوند، وحدت و همدلی مردم و رهبری بی‌نظیر امام(ره) بود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با اشاره به اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی در دهه‌ی مبارک فجر در مدارس با نیاز ویژه استان اظهار داشت: این برنامه‌ها باید مبتنی بر آرمان‌ها و ایجاد روحیه انقلابی باشد و با مشارکت جدی دانش‌آموزان صورت گیرد تا آنان با شکل‌گیری انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

رنجبر گفت: انقلاب اسلامی ایران در واقع براساس فرمایش امام راحل(ره) انفجار نوربود زیرا تمام ملت ایران برای پیروزی بر رژیم ستمشاهی از جان و مال خود دریغ نکردند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر