کد خبر: 988923
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
سرمربی ایتالیایی نیم فصل نخست استقلال عنوان کرد مسائلی خارج از مستطیل سبز رخ داد که باعث خروج وی از تیم آبی‌پوش پایتخت شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آندرا استراماچونی در گفت‌وگویی با mondoudinese درباره حضور چند ماهه‌اش در تیم استقلال صحبت کرد.

وی اظهار داشت: از نظر فوتبالی، موفقیتی بزرگ کسب شد. چرا که بعد از گذشت ۴ هفته از شروع فصل با ۲ امتیاز در رده یکی مانده به تیم قعر جدول بودیم، اما بعد از تغییراتی که در تابستان رخ داد، پس از ۱۰ برد پیاپی، صاحب بهترین خط حمله شدیم و به عنوان تیم نخست لیگ کار را به پایان رساندیم.

او ادامه داد:بعد از رفتن من که به دلایل مهمی رخ داد، هواداران به کوچه و خیابان آمدند تا مانع شوند از تیم نروم و همینطور با رئیس باشگاه که حقوق‌ها را به طور منظم پرداخت نکرده بود، برخورد شود و این مقام مجبور به کناره‌گیری شود.

استراماچونی تصریح کرد:برای من این رفتار آنها، بسیار مایه مباهات است. البته ترک تیمی کدر صدر جدول قرار گرفته، فوق‌العاده دردناک بود. به غیر از این نمی‌خواهم مسائلی که خارج از مستطیل سبز رخ داد، را بازگو کنم. چون اتفاقاتی رخ داد که ارتباط بسیار اندکی با ورزش داشت و به سیاست نزدیک‌تر بودند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار