کد خبر: 988895
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره بر اهمیت بینش انقلاب در سطح جهانی گفت: بیداری موجود در سطح جهانی و کشورهای اسلامی به برکت روشنگری‌ها و انقلابی است که ملت ایران رقم زدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم جشن انقلاب با تبریک آغاز دهه فجر اظهار کرد: امروز روز امام است روزی که امام به وطن آمدند و اگر بخواهیم دلیل آغاز این انقلاب را مطرح کنیم، بهتر است بعد از چهل و یک سال از زبان خود امام بگوییم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: ایشان وقتی به وطن رسیدند گفتند، من آمدم تا پیوند خدمتگزاری خودم و مردم را به شما عزیزان عرضه کنم و تا حیات دارم خدمتگزار ملت‌های اسلامی و ایران خواهم بود.

وی بابیان اینکه حضرت امام (ره) همواره در اهداف خود رضای الهی را یادآوری می‌کرد، ابراز کرد: ایشان بارها در سخنان خود فرمودند خداوندا تو می‌دانی که ما در این قیام رضای تو را می‌خواهیم و ما از ظلم ولو برای یک نفر بیزاریم، تو میدانی که برای ایجاد عدالت قیام کردیم پس خودت یاورمان باش.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در رابطه با محبوبیت امام خمینی (ره) خاطرنشان ساخت: به همین دلیل است که امام، امام  و شخصیت بزرگ فعلی شد میزان محبوبیت ایشان نزد مردم از چند برابر شدن جمعیتی که در ابتدا برای استقبال و سپس برای تشییع ایشان آمدن به وضوح مشخص است.

وی با تاکید براینکه بیداری موجود در سطح جهانی به برکت روشنگری امام(ره) است،اشاره کرد: ایشان همواره تاکید داشتند که انقلاب ما باید صادر شود دریغ از اینکه خود انقلاب و بینش ما صادر شدنی بود و امروز راه خودش را پیدا کرده است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: حرکت‌های اسلامی در کشورهای جهان به برکت آگاه‌سازی و روشنگری ایشان اتفاق افتاده و اکنون نیز هدایت این بینش و راه توسط جانشین ایشان، آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) به خوبی راهبردی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر