کد خبر: 988872
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان :
مهندس حمیدرضا پیرپیران گفت:260 طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش ناهید ایزدی خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان صبح روز شنبه با شروع دهه مبارک فجرضمن گرامیداشت یوم الله دهه فجروابرازاندوه شهادت سالارمرد فرمانده سپاه قدس باتشریح عملکرد شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در دهه مبارک فجر امسال 200 کیلومتر بازسازی و تقویت شبکه و فیدرگیری را به منظور کاهش خاموشی راخواهیم داشت وهمچنین 38کیلومتر احداث روشنایی معابر و بیش از 197 کیلومتر شبکه برق رسانی به همراه نصب 116 ترانس و تجهیز پست از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است.

مهندس حمیدرضا پیرپیران با اشاره به چشم انداز شرکت توزیع برق اصفهان گفت:با نصب 17 هزار کنتور فهام به طور قطع تلفات کاهش برق را درپی خواهد داشت وهمچنین به منظور تکمیل ساختارهای هوشمند و کاهش خاموشی ها علاوه بر بکارگیری خط گرم که هر سال افزایش می ییابد 539 نقطه اتوماسیون نیز ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از شاخص های رضایمتندی و پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، ظرفیت سازی برای زمان های اوج مصرف و پذیرش مشترکین جدید است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اذعان داشت: 229 پستهای زمینی و هوایی با ظرفیتی بالغ بر 50 مگاولت آمپر در جهت ایجاد پایداری شبکه و کاهوش خاموشی ها نصب  و تجهیزشده است.

حمیدرضا پیرپیران بیان نمود: قبل از انقلاب در صنعت برق وابستگی زیادی به تجهیزات خارجی بود ولی هم اکنون بیش از 95 درصد تجهیزات مورد نیاز از داخل تأمین و برای اجرای آنها از متخصصان داخلی استفاده می شود.

این مقام مسئول از حذف قبوض کاغذی خبرداد و تصرح کرد: امسال طرح حذف قبوض کاغذی به منظورجلوگیری از اسراف وقطع درختان ودر نهایت صرفه جویی به عنوان یک طرح کلان ملی علاوه بر صرفه جویی میلیاردی و حذف ارز بری در تکمیل زیر ساخت های مدیریت کشور، ارائه خدمات الکترونیک شرکت برق را از 92 درصد به 95 درصد افزایش داده است.

وی با اشاره به ضرورت کاهش تلفات در شبکه برق افزود: در سال 93کاهش تلفات در اصفهان حدود 9/7 درصد بوده که این میزان در سال جاری  به 2/6 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: 98 درصد وصولی شرکت برق به صورت غیر حضوری بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد رشد داشته است.

پیرپیران ابراز کرد: در حال حاضر میزان تلفات در اصفهان 6 درصد است که پیش بینی می شود در چشم انداز شرکت برق تا سال 1405این میزان  تلفات به کمتر از 5 درصد میانگین استاندارد جهانی برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان درپایان با اعلام درتابستان امسال هیچگونه خاموشی را نداشتیم، بیان کرد:شرکت برق به مشترکینی که در پیک سایی تابستان همراهی شایسته ای با شرکت برق داشتند حدود 6 میلیارد تومان پاداش پرداخت کرد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر