کد خبر: 988821
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
آن مرد که بمب می ترکاند همه عمر.حالا با پلخمون هم یک کلوخ نمی تواند به چغوک بزند!
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بازی خوردی حاجی فتح اله...حاجی این بار بد جوری هم بازی خوردی. البته آن موقع که بمب می ترکاندی حساب سازمان ورزش بدک نبود و حاجی می دانست هرچه بمب بزرگتر بندازد بیشتر به او پول می دهند اما اینبار آمد تا بازهم آرتیست بازی کند و ناجی شود و برود استراماچونی رو بیاورد ولی دو اشتباه بزرگ و استراتژیک کرد و این دو اشتباه باعث به حاشیه رانده شدن حاجی از سوی خلیل زاده ایی شد که دست به جیب کرده و پول خرج می کند و حاجی فقط تماشا می کند!

نخیر حاجی جان...گذشت آن دوره که با پول دولتی شما بمب می ترکاندی ..
به قول ما خراسانی ها الان با دست خالی یک کلوخ هم با پلخمون نمی توانی به یک چغوک بزنی...
حاجی جان...استراماچونی را با همان ادبیات پوپولیستی چنان از استقلال دور کردی که اگر ده درصد شانس آمدن داشت همان را هم با آن گفت وگوی بی موقع در تلویزیون از استقلال دریغ کردی ضمن اینکه فرهاد مجیدی که فکر کردی پسر خودته رفت توی بغل صاحبان قدرت و پول..

رفت سمت خلیل زاده چون بچه های امروز مثل زنده یاد ناصر خان حجازی و زنده یاد پور حیدری و پرویز مظلومی نیستند که با من بمیرم تو بمیری بخاطر مردم و هوادار بیایند و لبیک بگویند...

نه حاجی جان. پرونده ات را خودت بستی. آن روزی که دسته دسته هوادارانت خود جوش ! می رفتند دفتر وزیر ورزش و وزیر هم برای ساکت کردن فضا حکم داد که شما عضو هیات مدیره باشی بدجوری دست پاچه شدی و فکر کردی هم الان حکم مدیرعاملی را هم برایت می زنند.

نخیر..اینها یعنی این خلیل زاده و دوستانش بیخودی پولدار نشده اند. معلومه آدمهای اقتصادی هستند و بلدند چه جوری دو ریال را تبدیل به سه ریال کنند.
نه مثل شما ها که آمدید دلار از انتقال بازیکنان می گرفتید و ریال تحویل می دادید کسی هم سوال و جواب نمی کرد .
تمام شد حاجی جون. استعفا اگر از ته دل دادی برو و دیگه هم پشت سرتو نگاه نکن حتی اگر کلاهت افتاد برای برداشتن برنگرد.
برو حاجی جان همچنان عاشق و هوادار و در نقش اپوزسیون استقلال بمان شاید یک روزی فرجی حاصل شد برای چند صباحی هم که هست آمدی ولی بعید است به این زودی ها باشد.

حالا هم که از شانس آقای خلیل زاده و بد شانسی دیگر دوستان ! استقلال 5 تا 5 تا در لیگ و لیگ قهرمانان می زند تا کسی جرات نکند روی سکوها اسم حاجی فتح الله را هم صدا بزند...خدا نگهدار حاجی و پای استعفایت سفت و سخت بایست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار