کد خبر: 988803
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
در ششمین دوره مسابقات بزرگ فوتسال جام سفیر دیروز ۶ بازی در سالن کشتیرانی برگزار شد و تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مرحله گروهی ششمین دوره مسابقات با حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال و اعضای کمیته برگزاری مسابقات درسالن کشتیرانی برگزار شد و تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.
 
تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام سفیر مشخص شد
این مسابقات که در ۴ گروه پنج تیمی قرعه کشی شده بود روز جمعه این رقابت‌ها و در نخستین مسابقه تیم بیمارستان لاله در یک بازی نزدیک و برابر با تیم پردیس صنعت سیاره سبز به تساوی ۳ بر ۳ رسید. در دومین بازی پرداخت الکترونیک پاسارگاد ۶ بر ۴ برابر تیم فناپ شکست خورد.
در ادامه دیدار‌ها بانک سامان در یک بای یک طرفه توانست با ۹ گل تیم پیشکسوتان بانک تجارت را در هم بکوبد. در چهارمین دیدار هم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ۷ بر ۲بانک ملت را مغلوب کرد.
در ادامه تیم بانک مرکزی با ۳ گل از سد اسنپ فود گذشت و در آخرین دیدار مرحله گروهی بانک آینده با ۴ گل برابر بانک رفاه کارگران بعنوان تیم نخست گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

این مسابقات طبق برنامه ریزی صورت گرفته از مورخ ۲۰ دی ماه در سالن کشتیرانی آغاز شده از روز ۱۸ بهمن وارد مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد و طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده ۲ اسفند ماه مسابقات رده و بندی و فینال مسابقات برگزار می‌گردد.
 
تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام سفیر مشخص شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار