کد خبر: 988766
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
بارش ۸۰ سانتی‌متر برف در گردنه ژالانه
معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه دسترسی ۷۹۵ روستای استان به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود است.

رامبد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: تمام محورهای شهرستان‌های سقز، بانه، مریوان، دیواندره، سروآباد، قروه، سنندج و کامیاران با بارش شدید برف همراه با کولاک همراه و تردد با زنجیر چرخ در آنها امکان پذیر است.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه بارش در مسیر دهگلان قطع امام به دلیل کولاک شدید تردد در این مسیر هم بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست، افزود: در مسیر سروآباد گردنه ژالانه 80 سانتی‌متر بارش برف داریم و  تردد فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

نوذری به وضعیت راه‌های روستایی استان نیز اشاره کرد و گفت:‌ در حال حاضر مسیر دسترسی به 795 روستای کردستان به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود است.

وی تصریح کرد: بانه با 200 روستا و مریوان با 150 روستا بیشترین آمار راه‌های روستایی مسدود را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه دسترسی به 30 روستای سقز، 80 روستای دیواندره، 70 روستای بیجار، 80 روستای دهگلان، 15 روستای قروه، 50 روستای سروآباد، 100 روستای سنندج و 20 روستای کامیاران مسدود است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر