کد خبر: 988746
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
همزمان با سراسر کشور:
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، همزمان با سالروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، زنگ انقلاب با حضور استاندار و جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان شهید مدرس اردبیل نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این آیین با اشاره برنامه ریزی برای برگزاری آیین های سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: در برنامه های امسال، دانش آموز محوری نیز برای با هدف رشد تعالیم سیاسی و اجتماعی دانش آموزان مدنظر قرار گرفته است.

احمد ناصری افزود: علاوه بر این با ایجاد فرصت برای تشکل های دانش آموزی، امسال زمینه برای اجرای فعالیت های گروهی دانش آموزان فراهم شده تا دانش آموزان با هدایت و راهبری معلمان برای ترویج و تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی بکوشند.

استاندار اردبیل نیز در این آیین، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی در همه ابعاد عنوان کرد و گفت: انقلاب ما مجموعه‌ای از انقلاب‌ها را در داخل و خار از ایران به راه انداخت و تحولی اساسی برای ایران و جهان ایجاد کرد.

اکبر بهنام افزود: بیداری اسلامی نمونه ای از تاثیرات انقلاب ایران است که آثار آن پس از ۴۱ سال مشاهده می شود.

وی بیداری اسلامی را موجب ایجاد پل برای ملت‌های آزادی‌خواه برای دستیابی به مسیر نجات خود دانست و بیان کرد: خدمات انقلاب در داخل کشور هم چشمگیر بوده به طوری که فاصله طبقاتی در ایران در سال‌های بعد از انقلاب به شدت کاهش یافته است.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اجرای طرح های عمرانی متعدد در استان اردبیل در سال‌های پس از انقلاب گفت: هم اکنون در سایه خدمات انقلاب ریل گذاری ۹۰ کیلومتر از راه آهن اردبیل آغاز شده است.

وی اضافه کرد: مطالعات احداث راه آهن اردبیل به پارس آباد و نیز احداث بارانداز ریلی مرزی در منطقه مغان شروع شده و این اقدام موجب فراهم شدن بستر صادرات و واردات سه میلیون و ۲۵۰ هزار تن کالا را فراهم خواهد کرد.

بهنامجو افزود: توجه به استان اردبیل در سال های پس از انقلاب به رغم فشارها و تخریب ها بسیار زیاد بوده و ما باید قدردان این انقلاب به خاطر خدمات متعدد باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر