کد خبر: 988695
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
دبیر اجرایی ستاد دهه فجر شهرداری اصفهان:
امیرحسین ستوده‌فر، گفت: رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر افزایش انسجام اجتماعی و فضای همدلی بین شهروندان شهر است در ایام دهه فجر امسال حدود ۲۰۰ عنوان برنامه و بیش از ۴۰۰ اجرا خواهیم داشت.

به گزارش ناهید ایزدی خبرنگارجوان آنلاین  از اصفهان ، دبیر اجرایی ستاد دهه فجر شهرداری اصفهان در جمع اصحاب رسانه برنامه های ستاد دهه فجر اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن دهه فجر، شهرداری اصفهان نیز در کنار سایر دستگاه های اجرایی حضور داشته و با قوت در برنامه های شهری این ایام شکوه مند ورود پیدامی کند.

امیرحسین ستوده‌فر با بیان اینکه تناسب اجرای برنامه‌ها با گروه مخاطبان مورد تاکید بوده است، ابراز داشت : در تدوین و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر سعی شده حوزه بانوان و سالمندان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر استفاده از مشارکت دستگاه ها و مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر، بیان نمود: بخش نخست، مشارکت با نهادهای اداری و دستگاه‌های اجرایی شهر و بخش دوم استفاده از مشارکت مردمی است که مورد توجه قرار گرفته است.

رییس هماهنگی امور مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با تاکید بر توزیع عادلانه برنامه‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهر، اظهارکرد: اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر با تنوع و گستردگی بیشتری برگزار خواهد شد.

رییس هماهنگی امور مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ادامه داد: حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی و شهروندی در اجرای برنامه‌ها مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر افزایش انسجام اجتماعی و فضای همدلی بین شهروندان شهر است، اعلام داشت: در ایام دهه فجر امسال حدود ۲۰۰ عنوان برنامه و بیش از ۴۰۰ اجرا خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه در این ایام جشن‌هایی در مناطق ۱۵ گانه با عنوان «شکوه پابرجا» با رویکردهای جدید و قالب های متنوع برگزار می‌شود، اذعان کرد: در دیگر برنامه‌های مناطق و محلات، تمامی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ برنامه‌ای با عنوان «سرای امید» برگزار خواهند کرد.

دبیر اجرایی ستاد دهه فجر شهرداری اصفهان اجرای ویژه برنامه تفریحی و ارایه نمایشگاه در ورزشگاه امام خمینی واقع در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به مدت یک هفته را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دهه فجر برشمرد و اتصریح کرد: در حوزه دانش‌آموزی نیز با همکاری آموزش و پرورش برنامه‌ای با عنوان «سرودهمدلی» برگزار می‌شود تا مباحث پیروزی انقلاب برای دانش‌آموزان بیشتر تبیین شود.

ستوده‌فر با بیان اینکه برنامه‌هایی در سازمان فرهنگی تفریحی نیز برگزار خواهد شد، گفت : در حوزه اجتماعی اجرای چندین عنوان برنامه مهم از جمله رویداد بزرگ شهری در مجاورت پل خواجو به مدت سه شب پس از نماز مغرب و عشاء در ایام ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه برگزار می‌شود و در این برنامه یک گروه ۴۰۰ نفره دانش‌آموزی سرودهای انقلاب را بازخوانی می‌کنند.

وی گرامیداشت خانواده شهدا و تجلیل از پیشگامان انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواند و تصریح کرد: در حوزه شهروندی، تبلیغات شهروندی انجام می‌شود، همچنین فراخوان حمایت از طرح‌های کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های حوزه معاونت اجتماعی شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی هنری سازمان، برنامه های متعددی از جمله نمایشگاه «یار مهربان» را در جهان نما برگزار خواهد کرد، افزود: تجلیل و گرامیداشت مداحان، برگزاری لیگ‌های مختلف و مسابقات متعدد ورزشی در ورزشگاه های شهر همچنین برنامه های مفرح و تفریحی در کوه صفه، ناژوان و باغ غدیر از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

ستوده‌فر اظهارکرد: مقارن ساعت ۷:۳۰ صبح روز ۱۲ بهمن آغاز به کار برنامه‌های دهه فجر در مقابل شهرداری اصفهان با حضور مدیران شهری خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار