کد خبر: 988682
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
۲ مجرم سابقه‌دار که با تصادف ساختگی خودروی شهروندان را سرقت می‌کردند و با ماشین‌های سرقت شده مرتکب جرائم دیگری می‌شدند، سرانجام بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ۲۴ آذرماه بود که مأموران کلانتری‌۱۴۵ از وقوع یک سرقت خشن در خیابان ولنجک با خبر و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها مشخص شد که زن جوانی در جریان سرقت خودروی خود به شدت زخمی شده‌است که به بیمارستان منتقل شد. زن جوان در شرح ماجرا گفت: در حال عبور با خودروی هیوندای شخصی‌ام بودم که یک خودروی پراید قرمز رنگ هنگام عبور به عمد به آینه‌خودروی من زد که توقف کردم. همان لحظه خودروی پراید هم توقف کرد و راننده و سرنشین آن که دو مرد جوان بودند پیاده شدند. من در حالی که به سمت خودروی پراید حرکت می‌کردم به راننده‌اش اعتراض کردم. راننده و سرنشین پراید، اما به سرعت خودشان را به ماشین من رسانده و سوار آن شدند و حرکت کردند. من خودم را رساندم و از در ماشین آویزان شدم که مانع حرکت خودرو شوم و ۱۰ متری هم روی آسفالت خیابان کشیده شدم. سرنشین ماشین، اما با تهدید چاقو دست‌های من را رها کرد که سرانجام از محل متواری شدند.

با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار کارآگاهان پلیس گذاشت آن‌ها دست به تحقیق میدانی زدند و بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند چهره سارقان را به دست آورده و آن‌ها را شناسایی کنند. محمدرضا ۲۷‌ساله و محسن ۳۲‌ساله دو مجرم سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس بودند که بار‌ها به اتهام ارتکاب انواع جرائم بازداشت شدند و به زندان افتاده بودند. در شاخه دیگری از تحقیقات مخفیگاه متهمان در شهرستان اسلامشهر شناسایی شدند و تلاش برای بازداشت آن‌ها به جریان افتاد. کارآگاهان پلیس سرانجام ۱۸‌دی‌ماه موفق شدند دو متهم را در مخفیگاهشان بازداشت کنند.

محمدرضا در بازجویی‌ها به سرقت‌های زیادی اعتراف کرد و گفت: روز حادثه یک خودروی پراید قرمز رنگ را در شهرستان اسلامشهر سرقت کردیم و راهی تهران شدیم. هنگام عبور از خیابان ولنجک با تصادف ساختگی هیوندای خانم جوان را سرقت کردیم. بعد هم راهی پمپ‌بنزین شدیم و بعد از سوخت‌گیری بدون اینکه پول آن را پرداخت کنیم، فرار کردیم. متهم ادامه داد: بعد از آن به دو دکه روزنامه فروشی سر زدیم و از هر کدام هم مقدار زیادی خوراکی سرقت کردیم. بعد هم لوازم داخل چند خودرو را هم سرقت کردیم. محمدرضا همچنین گفت: ما دو نفر در کار قاچاق مواد‌مخدر هم هستیم و با خودروی شاکی هم مقدار زیادی مواد مخدر قاچاق کردیم تا اینکه بازداشت شدیم.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، رئیس پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی پایتخت با بیان اینکه در این رابطه دو مالخر دستگیر شدند، گفت: سارقان در این مدت کوتاه ۱۸‌هزار کیلومتر با خودروی شاکی قاچاق مواد مخدر نیز داشته‌اند. وی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار