کد خبر: 988654
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
پیروزی شاهین بوشهر پس از ۱۷ هفته در لیگ برتر
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برتری سپاهان و تراکتور و کسب اولین پیروزی برای شاهین بوشهر آغاز شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری پنج بازی از هفته هجدهم دیروز پیگیری شد. در مهم‌ترین بازی دیروز سپاهان و فولاد در اصفهان به میدان رفتند که در پایان این مسابقه زردپوشان اصفهانی با نتیجه ۲ بر یک فولاد را شکست دادند. کی‌روش استنلی و محمد محبی برای سپاهان در این بازی گل زدند و تک گل حسن بیت‌سعید برای فولاد تأثیری در شکست تیمش نداشت. سپاهان با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

در یکی دیگر از بازی‌های دیروز، تراکتور در تبریز با نتیجه ۲ بر یک از سد ذوب آهن گذشت، در این مسابقه حمزاوی و ساسان انصاری برای تراکتور و هادی محمدی برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. با این برد تراکتور ۳۳ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

همچنین پیکان و شاهین بوشهر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بر یک بوشهری‌ها به پایان رسید. سجاد حیدری، سجاد مشکل پور و اسماعیل شریفات برای شاهین بوشهر و شهریار مغانلو برای پیکان گل زدند. این اولین پیروزی شاهین بوشهر پس از ۱۷ هفته در لیگ برتر بود، شاهین با اولین برد خود ۱۰ امتیازی شد، اما در همان قعر جدول باقی ماند.

یشو کریستیچویچ، سرمربی شاهین پس از این پیروزی با بیان اینکه شکست دادن پیکان برای بازی‌های بعدی تیم انگیزه و انرژی مثبت ایجاد می‌کند، به داوری‌های بازی‌های این تیم در بازی‌های قبلی هم کنایه‌ای زد: «خدا را شکر می‌کنم امروز (جمعه) بیژن حیدری داور بازی ما بود. او با عدالت داوری کرد. تا قبل از بازی با پیکان داوری بازی‌های شاهین خوب و عادلانه نبود و امیدوارم در بازی‌های آتی هم داوران مانند حیدری قضاوت کنند.» سایپا هم در قائمشهر ۳ بر یک نساجی را شکست داد تا شاگردان صادقی با سه امتیاز به تهران برگردند. در این بازی محمدرضا سلیمانی، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی برای سایپا و مجتبی بیژن برای نساجی گلزنی کردند. ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا پس از برد تیمش گفت که از جوانان این تیم در بازی‌های آینده بیشتر خواهید شنید: «مطمئنم که سایپا در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری انجام می‌دهد و شرایط ما بهتر می‌شود. قطعاً درآینده از بازیکنان جوان تیم سایپا بیشتر خواهید شنید، من به بازیکنم می‌گویم اگر می‌خواهید به رده‌های بالای فوتبال برسید و به تیم ملی برسید باید بیشتر تلاش کنید و هرکسی سالم کار کند خدا کمکش می‌کند.» رضا مهاجری سرمربی نساجی هم بعد از این شکست از هواداران این تیم عذرخواهی کرد: «تیم ما بازی‌های زیادی را باخته است، اما عملکرد امروزمان اصلاً جای دفاع نداشت و مسئولیت این شکست به گردن من است. من از هواداران بسیار عذرخواهی می‌کنم و لیاقت آن‌ها بیشتر از این نتایج است.»

دیدار دو تیم پارس جنوبی و گل‌گهر سیرجان هم در ورزشگاه تختی شهر جم با تساوی یک -یک به پایان رسید. در این بازی محمد نوری برای پارس جنوبی گل زد و یونس شاکری گل تساوی گل‌گهر را به ثمر رساند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار