کد خبر: 988605
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
سرمربی استقلال می‌گوید دو بازیکن تیمش قطعا به داربی پایتخت نمی‌رسند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان حاضر شد و اظهار کرد: من چند بازی نفت را آنالیز کردم. تیم خوب و منجم و آرامی است. به اتفاق همکارانم بازی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان را آنالیز کردیم و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. با توجه به این که زمانی را در نقل و انتقالات از دست دادیم و باید بازیکن آزادی را جذب می‌کردیم، من بازی بازیکن بلغاری را دیدم و باتوجه به شرایط موجود و بازی او در لیگ برتر انگلیس و زسکا صوفیه بلغارستان، تصمیم به جذب او گرفتیم. قرارداد او ۵ ماهه است که با شرایطی که دارد قابل تمدید است.

وی درباره شرایط بازیکنانش گفت: بازیکنان ما با توجه به دو بازی سنگین و پرواز‌های طولانی خسته هستند. چیزی که باعث می‌شود خستگی بازیکنانم به چشم نیاید، انگیزه بازیکنانم است. بازی بعدی ما برابر پرسپولیس است و بازی مهمی برای هواداران و باشگاه است و به خاطر محروم نشدن بازیکنانم، شاید به بعضی از بازیکنان استراحت دهم.

مجیدی درباره شرایط مصدومان تیمش گفت: قطعا غلامی و یزدانی به داربی نمی‌رسند، اما اسماعیلی می‌تواند شراط بازی در داربی را پیدا کند. یک ساعت قبل از بازی ترکیب تیم منتشر خواهد شد.

سرمربی استقلال درباره استفاده از جوانان گفت: بازی دوستانه‌ای با امید‌های تیم داشتیم و من از بازی یک مدافع خوشم آمد و خواستم که با بزرگسالان تمرین کند، زیرا آینده خوبی دارد، اما متاسفانه باشگاه کم‌کاری کرد و قرارداد او را ثبت نکرد تا عرفان روحانی نتواند در بازی فردا کنار تیم حضور داشته باشد.

وی درباره شرایط زمین تمرین تیمش گفت: من دیروز می‌خواستم وسط تمرین، تمرین را لغو کنم، زیرا شرایط تمرین خوب نبود و بازیکنان با توجه به خستگی امکان داشت مصدوم شوند، اما بازی حساس تیم مانع از این شد. من با باشگاه صحبت کردم تا یک زمین خوب برای تیم پیدا کنند تا ما تمرین‌های در طول هفته خود را در آن انجام دهیم، اما باشگاه هنوز این کار را انجام نداده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار