کد خبر: 988597
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
در ششمین دوره مسابقات بزرگ فوتسال جام سفیر چهارشنبه با انجام ۸ بازی در سالن کشتیرانی پیگیری شد تا پرونده مرحله اول مسابقات بسته شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ششمین دوره مسابقات با حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال و اعضای کمیته برگزاری مسابقات درسالن کشتیرانی مثل هفته‌های قبل با نظم و هماهنگی خوب برگزار شد هر چند که در این دوره با حواشی زیادی روبرو بود.
 
هفته چهارم  جام سفیر با طمع درگیری
این مسابقات که در ۴ گروه پنج تیمی قرعه کشی شده درهفته چهارم این رقابت‌ها و در نخستین مسابقه پرداخت الکترونیک پاسارگاد در برابر مبین وان کیش متحمل شکست سنگین شد و ۷ بر یک شکست خورد. در دومین بازی بانک سامان در یک بازی پر گل ۶ بر صفر تیم فناپ را مغلوب کرد. در دیگر دیدار تیم بیمارستان لاله با ۴ گل تیم لیون کامپیوتر را مغلوب کرد.
در چهارمین بازی هفته هم یانک دی در یک بازی حساس و پر گل ۶ بر ۵ تیم پردیس صنعت سیاره سبز را از پیش رو برداشت تا برد دلچسبی را کسب کرده باشد. در ادامه مسابقات این هفته زیبا نوین موج ۴ بر ۳ از بانک مرکزی شکست خورد.
 
در ششمین بازی از ششمین دوره مسابقات تیم بانک آینده در یک بازی راحت با اقتدار با ۵ گل اسنپ فود را شکست داد. بانک سینا هم در یک بازی پر حرف و حدیث در حالی که پیش بود در ثانیه‌های پایانی گل دریافت کرد و به تساوی ۳ بر ۳ رسید تا انتقاد شدید کادر فنی را به همراه داشته باشد.
اما در آخرین بازی این هفته تیم مدبر ۴ بر ۳ توانست تیم نظام صنفی را از پیش رو بردارد و به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کند.
 
هفته چهارم  جام سفیر با طمع درگیری
این مسابقات طبق برنامه ریزی صورت گرفته از مورخ ۲۰ دی ماه در سالن کشتیرانی آغاز شده و ۲ اسفند ماه مسابقات رده و بندی و فینال مسابقات برگزار می‌گردد.
هفته چهارم  جام سفیر با طمع درگیری
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار