کد خبر: 988560
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
قیمت خودرو امروز (پنجشنبه) در بازار آزاد نسبت به سه شنبه ۸ بهمن، با افزایش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی همراه است.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بر اساس معاملات انجام شده امروز (۱۰ بهمن ۹۸) آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به به سه شنبه (۸ بهمن) ۱۶ محصول افزایش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در قیمت داشتند و یک مدل خودرو نیز بدون تغییر در نرخ مواجه شد، همچنین یک خودرو با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی معامله شد.

طبق آخرین قیمت بازار، کیاسراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک) و پژو ۲۰۷ اتوماتیک (بدون رینگ) نسبت به قیمت روز خودرو در (۸ بهمن ۹۸) با افزایش ۵ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۳۶۸ میلیون تومان و ۱۹۰ میلیون تومان معامله شدند.

سمند ال ایکس ۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شدند که این اعداد بیانگر افزایش متوسط یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در قیمت است.

پژو پارس با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۱۰ میلیون تومان رسید، اما در مقابل پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۱۶ میلیون تومان خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) و دنا (تیپ یک) به ترتیب به مبلغ ۹۵ میلیون تومان و ۱۳۴ میلیون تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر افزایش متوسط ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در قیمت است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و ساینا با افزایش یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به ترتیب به قیمت ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۵۹ میلیون تومان و ۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شدن که این اعداد بیانگر افزایش متوسط یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی است.

همچنین سایپا ۱۱۱ با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶۲ میلیون تومان فروخته شد.

تیبا ۲ و تیبا (رینگ فولادی) با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب به نرخ ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیدند.

رانا ال ایکس رنو تندر پلاس دنده‌ای و رنو تندر پلاس دند‌های به ترتیب به نرخ ۹۸ میلیون تومان،۱۸۶ میلیون تومان و۲۲۲ میلیون تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر افزایش یک میلیون در قیمت است.

جدیدترین قیمت خودرو‌های وارداتی در بازار

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودرو‌های خارجی در کشور شاهد نوسانات جزئی در نرخ ماشین‌های وارداتی در بازار هستیم و امروز (۱۰ بهمن ۹۸) در بازار آزاد قیمت خودرو‌های خارجی با نوسان همراه است.

طبق آخرین قمیت خودروکیا اسپورتیج ۲۰۱۷ نسبت نسبت به قیمت روز خودرو در۸ بهمن ۹۸ با افزایش ۵ میلیون تومانی به مبلغ ۸۶۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

تویوتا CHR تیپ لانچ ۲۰۱۸، ۹۷۰ میلیون تومان، تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸، ۱ میلیارد و ۱۲۰ هزار تومان، کیا اوپتیما ۲۰۱۷، ۸۳۵ میلیون تومان، کیا سورنتو ۲۰۱۷، ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، نیسان جوک (اسپرت)، ۶۲۰ میلیون تومان با ثبات در نرخ معامله شدند.

رنو کولئوس ۲۰۱۸، ۹۴۰ میلیون تومان، رنو تلیسمان ۲۰۱۸، ۷۹۵ میلیون تومان، میتسوبیشی ASX FU ۱۱، ۲۰۱۸، ۶۵۰ میلیون تومان، تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸، یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، کیا اپتیما (۲۰۱۷)، ۸۳۵ میلیون تومان، کیا سورنتو ۲۰۱۷، یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید GLS ۹۰۰ میلیون تومان، هیوندای النترا (۲۰۱۸)، ۵۸۵ میلیون تومان، لکسوس ۷ کلید ۲۰۱۷، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و نیسان جوک (اسپورت) ۶۲۰ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار