کد خبر: 988546
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
رئیس کمیته هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر
رئیس کمیته هنری ستاد بزرگداشت دهه فجراستان کردستان گفت: پیش‌همایش شعر اهل بیت همزمان با دهه فجر در سنندج و مریوان برگزار می‌شود.

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج به ویژه برنامه‌های کمیته هنری ستاد چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و راهبردهای تعیین شده آن تدوین و برگزار می‌شود. 

وی عنوان کرد: در جلسات برگزار شده کمیته هنری تلاش گردید تا در یک برنامه‌ریزی مشخص ضمن جلوگیری از موازی کاری‌های احتمالی، با ارتقای کیفیت برنامه‌ها تأثیرگذاری لازم بر مخاطبین به ویژه نسل جوان بیشتر شود.

مرادی تأکید کرد: ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید در اجتماع و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود استان در کنار توجه ویژه به خلاقیت و نوآوری و بهره‌گیری از توان هنرمندان استان از شاخص‌های اصلی برنامه‌های کمیته هنری است.

رئیس کمیته هنری ستاد دهه فجر کردستان ضمن قدردانی از همکاری اعضای کمیته هنری ستاد دهه فجر کردستان 19 برنامه اصلی این کمیته را تشریح کرد.

وی گفت: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر از 15 تا 21 بهمن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج، برگزاری جشن انقلاب با حضور هنرمندان برجسته استان و کشور در سنندج و سایر شهرستان‌های استان، برپایی نمایشگاه کتاب در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج و دیگر نقاط استان با تخفیف ویژه، دیدار مسئولان عضو کمیته به همراه هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری شب شعرمقاومت در بیجار، اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه چراغ در تاریخ 21 بهمن در سنندج، رونمایی از کتاب فرزند کردستان و شب خاطره شهدای روحانی در سنندج در 23 بهمن، رونمای ازکتاب شعر آیینی "ساعت هفت" در بیجاربخشی از برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به آغاز عملیات ساخت پردیس سینمایی استقلال سقز با سه سالن سینمایی افزود: برگزاری شب خاطره آیت‌الله رحمانی در بیجار، برگزاری صبح خاطره دانش‌آموزی فهمیده کردستان در محل مدرسه شهید یدا... محمدی در سنندج روز 20 بهمن، نمایشگاه آثار تجسمی با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری شب شعر و خاطره مقاومت روز 13 بهمن در بیجار، دیدار با خانواده شهدای هنرمند،برگزاری پیش همایش شعر اهل بیت در سنندج ومریوان، برگزاری نمایشگاه عکس فجر انقلاب در گالری مهر حوزه هنری بیجار حضور هنرمندان در آیین غبارروبی مزار شهداء در سطح استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نمایشنامه‌نویسی، کاریکاتور، عکاسی در سنندج و بیجار از دیگر برنامه‌های است که در این ایام برنامه‌‌ریزی شده است.

مرادی با اشاره به آغاز بازبینی دومین جشنواره تئاتر استانی وتار که نیمه دوم اسفندماه در بیجار برگزار می‌شود ادامه داد: فراخوان سومین دوسالانه نقاشی کردستان نیز در این ایام اعلام می‌شود.

رئیس کمیته هنری ستاد دهه فجرکردستان تصریح نمود: برنامه‌های متنوعی نیز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان در این ایام برنامه‌ریزی گردیده است که امیدواریم با برگزاری تمامی برنامه‌های در نظر گرفته شده اهداف اصلی در نظر گرفته شده که تبییین بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و امید افزائیی اجتماعی است در کنار دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط دیگر کمیته‌ها تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر