کد خبر: 988452
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان:
جانشين انتظامي استان از اجراي طرح های ضربتي ارتقاء امنيت محله ها در اصفهان خبر داد و افزود: برخورد با هنجار شکنان خط قرمز پليس اصفهان است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسين حسين زاده در جمع روساي پليس هاي تخصصي و معاونت هاي پليس اصفهان در کلانتري 25 رهنان افزود: به زودي طرحی به نام طرح آتش تهيه و در کلانتري هاي هدف اجرایی خواهد شد و مردم از امنيت مطلوب تري برخوردار خواهند شد.

وي افزود: مرحله اول اجراي اين طرح به صورت پايلوت با حضور عوامل پليس هاي تخصصي (يگان ويژه ، پليس اطلاعات ، مواد مخدر، يگان امداد) در سطح حوزه استحفاظي کلانتري 25 رهنان اصفهان به اجرا در مي آيد و در روز هاي آينده در محل هاي آلوده با محوريت کلانتري هاي هدف اجرا خواهد شد.

اين مقام انتظامي به وظيفه خطير و حياتي ناجا در برقراري امنيت اشاره و خاطرنشان کرد: مردم هر جا حضور دارند از پليس انتظار برقراري امنيت دارند و خدمتگزاران مردم در ناجا با تمام توان خود به دنبال برآورده کردن اين خواسته به حق هستند.

سرهنگ حسين زاده با اشاره به اینکه افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد تصريح کرد:پليس با اقتدار تمام با مجرمان مقابله خواهد کرد و هرگز اجازه جولان به هنجارشکنان را نخواهد داد تا خللي در امنيت و آرامش مردم ايجاد نشود.

وي با بيان اينكه اجراي اينگونه طرح ها تاثير مستقيم بر كاهش جرم و افزايش احساس آرامش و امنيت عمومي مردم دارد اظهار داشت: اين آسايش مرهون رعايت شئونات ديني و اخلاقي مردم و تلاش ماموران انتظامي در جهت برخورد با قانون شكنان مي باشد.

اين مقام انتظامی در پايان هدف از اجراي اين طرح را پاسخگوئي به مطالبات مردم در خصوص ايجاد امنيت پايدار در پايان سال اعلام كرد و گفت : همكاري خوب شهروندان ما را دراجراي اين گونه طرح ها موفق خواهد کرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان خطاب به مخلان امنيت و آرامش مردم گفت: برخورد با هنجارشکنان در دستور کار پلیس است و اين دسته از افراد بدانند پليس اصفهان اجازه نخواهد داد اينگونه افراد آزادانه به فعاليت هاي مجرمانه خود ادامه دهند و اين طرح تا رسيدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت چراکه اعتقاد داريم کلانشهر اصفهان محل امني براي جولان اين افراد نخواهد بود و در کمترين زمان ممکن قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار