کد خبر: 988340
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
رئیس اداره محیط زیست شهرستاناسلامشهر:
الهه بیگی گفت: به منظور برخورد با واحدهای آلاینده هوا در هفته هوای پاک گشت ویژه برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

الهه بیگی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در طول هفته هوای پاک در مدارس اظهار داشت: با هدف کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و روشهای کنترل آن و فرهنگ سازی در مدارس و تنویر افکار عمومی در زمینه آلودگی هوا کارگاه های آموزشی در مدارس سطح شهرستان برپا شد .

رئیس اداره محیط زیست اسلامشهر گفت: کارگروه مدیریت پسماند مشترک با آلودگی هوا با موضوع پسماند سوزی ها و کنترل آلودگی هوا و همچنین نشسته داوطلبین حوزه محیط زیست با فرماندار اسلامشهر در محل فرمانداری برگزار گردید.

وی با اعلام برخی برنامه‌های هفته هوای پاک درشهرستان اسلامشهر تصریح کرد: معاینه فنی خودروهای دولتی، عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس، به صورت رایگان در مراکز معاینه فنی اسلامشهر در طول هفته هوای پاک انجام شد و با توجه به سهم ۷۰ درصدی خودروها در آلودگی هوا از مراکز معاینه فنی اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد بازدید به عمل آمد. رئیس اداره محیط زیست اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: نواختن زنگ هوای پاک، تقدیر از مدیران سبز اندیش برخی مدارس، بازدید مشترک با امور آب شهرستان از مانداب ها و حاشیه رودخانه های سالور و کن به منظور رفع کانون‌های مولد بوی نامطبوع، پایش واحدهای مولد بوی نامطبوع مسیر اتوبان تهران-قم و برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های انجام شده در هفته هوای پاک در شهرستان اسلامشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر