کد خبر: 988203
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
فرمانده انتظامي استان مرکزی خبر داد
فرمانده انتظامي ستان امرکزی از اجراي پنجمين مرحله از طرح ظفر در شهر اراك خبر داد و گفت:‌ در اجراي اين طرح 3 ميليارد و 641 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق كشف و 400 نفر به دليل جرايم سرقت و مواد مخدر دستگير شدند. 

فرمانده انتظامي استان از اجراي پنجمين مرحله از طرح ظفر در شهر اراك خبر داد و گفت:‌ در اجراي اين طرح 3 ميليارد و 641 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق كشف و 400 نفر به دليل جرايم سرقت و مواد مخدر دستگير شدند. 

سردار"حسن مفخمي شهرستاني" در حاشيه برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي طرح ظفر 5 در جمع خبرنگاران به اشاره به مهم ترين اهداف اجراي اين طرح گفت:‌ يكي از مهم ترين برنامه ريزي هاي عملياتي پليس استان پيگيري گزارش ها، مطالبات و درخواست هاي شهروندان در ارتقاء‌ امنيت اجتماعي و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي بوده كه اين مهم در قالب طرح هاي عملياتي مختلف در دستور كار پليس استان قرار گرفته است.

وي محوريت اجراي طرح ظفر را برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعي،دارندگان سلاح‌های غيرمجاز،برخورد با اراذل‌واوباش،سارقان،خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر، قاچاقچيان كالا، برخورد با تخلفات راهنمايي و رانندگي و ... برشمرد و گفت:‌ با برنامه ريزي هاي انجام شده،4 مرحله پيشين طرح هاي ظفر تا كنون در شهرستان هاي اراك، خمين، شازند اجرا شده و اين طرح هاي عملياتي در ديگر شهرستان هاي استان نيز تداوم خواهد داشت.

 

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي با اشاره به بازخوردگیری‌های مثبت مردمي از اجراي اين طرح هاي عملياتي گفت: پنجمين مرحله از اجراي طرح ظفر با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي و با بهره گيري از توان عملياتي پليس استان از تاريخ بيست و نهم دي ماه تا صبح امروز در 2 منطقه در شهر اراك اجرايي شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان برخورد قاطع با معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر به عنوان بخش مهمي از اين طرح عملياتي اظهار داشت: در اجراي طرح ظفر 5 در حدود 17 كيلو و 590 گرم انواع مواد مخدر كشف و 351 نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر