کد خبر: 988138
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بلوک سرمایه‌گذاری خارجی در جوار شهرک صنعتی ناحیه دو اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد اهلی در نشست مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی با استاندار اردبیل اظهار کرد: این بلوک سرمایه‌گذاری که در حقیقت طرح توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل است در محدوده منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه اردبیل به مساحت 95 هکتار اجرایی می‌شود تا سرمایه‌گذاران با تسهیلات در نظر گرفته شده بتوانند به راحتی در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه مطالعا مکان‌یابی و امکان‌سنجی در این محدوده شروع شده است، خاطرنشان کرد: با تصویب این بلوک سرمایه‌گذاری خارجی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل عملیات اجرایی آن با مساعد شدن شرایط جوی آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: تمامی زیرساخت‌های این بلوک سرمایه‌گذاری فراهم می‌آید و با حفظ حق و حقوق سرمایه‌گذاران امیدواریم شاهد مشارکت سرمایه‌گذاران در این منطقه باشیم.

اهلی افزود: در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین طرح توسعه‌ای ناحیه صنعتی رضی تا 40 هکتار مصوب شد تا امکان توسعه واحدهای صنعتی در این محدوده فراهم آید.

وی با اشاره به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از ناحیه صنعتی رضی در یک سال اخیر گفت: 50 درصد ناحیه صنعتی رضی واگذار شده و 20 درصد نیز در مرحله واگذاری است و با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران و صنعتگران 40 هکتار به این محدوده افزوده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با این اقدامات که شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مناطق مختلف استان شروع کرده امیدواریم زمینه خوبی برای مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر