کد خبر: 988043
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: شهادت‌ها، قدرت‌نمایی‌های نظامی و حضور بی‌نظیر مردمی از سر برآوردن یک پدیده یکتا در جهان امروز خبر می‌دهد که می‌تواند در آینده تاریخ، تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: امسال نشست شما در میانه حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح دیروز در وین قرائت شد، به این شرح است:

در پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان عزیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی آمده است:
امسال نشست شما در میانه حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادت‌ها، قدرت‌نمایی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه فعال در عرصه دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده یکتا در جهان امروز خبر می‌دهد. پدیده‌ای که می‌تواند در آینده تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد.

گام دوم انقلاب اسلامی باید بتواند به حول و قوه الهی این پدیده را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.

چشم امید و انتظار در این پویش حیاتی به جوانان دانشمند و فرزانه و با ایمان است و شما می‌توانید در شمار این برگزیدگان تاریخ‌ساز باشید.

به امید موفقیت‌های بزرگ شما عزیزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار