کد خبر: 987915
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
"سرباز وحدت"
امروزه وظیفه رسانه ها و متولیان امور فرهنگی و روابط عمومی ها در حفظ همدلی و همزبانی جامعه خطیر تر گشته چرا که امروز دشمن با ابزار رسانه ایی همراه با دیدگاههای خود وارد میدان جنگ نرم شده است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،اولین جلسه هم اندیشی جهت برپایی همایشی با عنوان "سرباز وحدت" به منظور گرامیداشت مقام   شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات مجتمع مطبوعات و با حضور جمعی از پیشکسوتان رسانه  استان اصفهان، نمایندگانی ازخانه ارتباطات استان ، انجمن صنفی روزنامه نگاران ،خانه مطبوعات ، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای اسلامی ،فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان، و مدیران فرهنگی و ارتباطی  برگزار گردید.

 فظل الله سلطانی یکی از پیشکسوتان مطبوعات  اصفهان با اشاره به همدلی ایجاد شده در پی شهادت سردار سلیمانی و نیاز جامعه به وحدت و همدلی و اتحاد ملی  در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی و سیاسی گفت :حضور غرور آفرین مردم در مراسم شهید سپهبد قاسم سلیمانی به صورت خودجوش توانست در برابر چشمان حیرت زده دشمنان یک صحنه باشکوه ملی را ترسیم  کند و همه به این نتیجه رسیده اند که تنها راه مقابله با بیگانگان  وحدت است.

 حسن بهرامی مسئول تحقیقات و پژوهش  بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان نیز ضمن استقبال از این حرکت فرهنگی در خصوص مصاحبه با هم رزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، و هماهنگی جهت  تهیه مستند در خصوص  زندگی ایشان  اعلام آمادگی  کرد.

 عبدالحسین جعفری باسایقه ترین خبرنگارو رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان نیز   در ادامه این جلسه گفت  ؛امروزه  وظیفه رسانه ها و متولیان امور فرهنگی و روابط عمومی ها در حفظ همدلی و همزبانی جامعه خطیر تر گشته چرا که امروز دشمن با ابزار رسانه ایی همراه با دیدگاههای خود وارد میدان جنگ نرم شده و می طلبد فعالین رسانه ایی هوشیار تر از گذشته با همین ابزار به مقابله  برخواسته و روشنگری نمایند . انجمن صنفی نیز مانند دیگر تشکلهای رسانه ایی از این حرکت فرهنگی و ماندگار حمایت می کنند

 در این جلسه تصمیم گرفته شد پیشنهادات مختلف جهت  هرچه بهتر برگزار شدن همایش ؛ جمع آوری و از سخنرانانی دعوت  شود که وابستگی جناحی نداشته باشند و موضوع سخنرانی شان  در راستای ایجاد وحدت بین آحاد مردم و بخصوص نیروهای فرهنگی ، ارتباطی و رسانه ای باشد .

همچنین مقرر شد جلسات هم اندیشی و هم افزایی با دعوت از صاحب نظران این حوزه ها تا قبل از برگزاری همایش تداوم یابد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار