کد خبر: 987908
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران پس از اتفاقات و حاشیه‌هایی که در کنسرت این مجموعه در جمعه شب رقم خورد، توضیحاتی را منتشر کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش مهر، شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران یک روز پس از اتفاقات و حاشیه‌هایی که در کنسرت جمعه شب این مجموعه دولتی رقم خورد، نوشت: «مخاطبان محترم ارکستر سمفونیک تهران. با درود از آنچه شب گذشته در تالار وحدت و در میانه اجرای ارکستر سمفونیک تهران روی داد، عمیقاً متأسفم. امیدوارم فضای موسیقی ما همچون گذشته در مسیر صلح و دوستی در حرکت باشد. از نوازندگان محترم ارکستر سمفونیک تهران برای حمایت از مخاطبان برنامه و نیز جایگاه رهبر ارکستر سمفونیک تهران کمال تشکر را دارم.»

شهرداد روحانی این متن را با امضای «مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران» در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

بنابراین گزارش تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در حالی به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت تهران برگزار شد که این مجموعه دولتی یکی از شب‌های پرحاشیه خود را طی سال‌های اخیر برای مخاطبان رقم زد.

بنیاد رودکی طی روز‌های گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «با توجه به مشکلات پزشکی و به درخواست شهرداد روحانی، رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران، تازه‌ترین کنسرت این ارکستر به رهبری منوچهر صهبایی اجرا می‌شود»؛ اطلاعیه‌ای که شنیده‌ها حکایت از دلخوری و واکنش تند صهبایی به آن داشت و همین دلخوری هم احتمالاً جرقه اصلی حواشی دیشب بود.

صحبت‌ها و انتقادات تند صهبایی در واکنش به این اطلاعیه در حاشیه اجرا، باعث شد تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به پرحاشیه‌ترین کنسرت این ارکستر در سال‌های اخیر تبدیل شود، کما اینکه غیبت ناگهانی و طولانی‌مدت شهرداد روحانی در هفته‌های اخیر نیز در برخی محافل غیررسمی و رسانه‌ای باعث طرح برخی شایعات و حرف و حدیث‌ها درباره پشت پرده این جدایی شده بود.

منوچهر صهبایی رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران، قبل از شروع کنسرت ضمن انتقاد از عملیات عمرانی «پهنه رودکی» که به گفته او در رفت و آمد مخاطبان تاثیر منفی گذاشته است، توضیح داد: من به هیچ عنوان قرار نبود که در این کنسرت ارکستر سمفونیک تهران، به عنوان رهبر حضور داشته باشم، اما گویا رهبر ارکستر سمفونیک تهران به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده بود، دو هفته پیش بدون اینکه با مسئولان بنیاد رودکی صحبتی کرده باشد، از ایران فرار کرده است!

بنابراین اگر چیز دیگری همچون دلایل پزشکی و از این دست مسائل نوشته‌اند من قبول ندارم. بعد از این جملات صهبایی بود که یکی از تماشاگران سالن با صدایی بلند اعلام کرد: «درست نیست شما پشت سر همکار خود چنین حرفی بزنید که فرار کرده است!»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار