کد خبر: 987889
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
آغاز لیگ برتر بعد از تعطیلی طولانی
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پس از پشت سر گذاشتن تعطیلی طولانی مدت نیم فصل در حالی عصر امروز از سر گرفته‌می‌شود که تیم‌ها کاملاً از شرایط مسابقه و فرم ایده‌آل نیم فصل اول فاصله گرفته‌اند و بعید به نظر می‌رسد تا چند هفته بتوانند آنطور که باید و شاید فوتبال چشم‌نواز ارائه کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفته هفدهم این رقابت‌ها روز ۲۷ دی‌ماه با انجام یک مسابقه شروع شد دیداری که طی آن شاهین بوشهر مقابل مهمان مدعی‌اش شهر‌خودرو به تساوی بدون گل رضایت داد. در ادامه بازی‌های این هفته عصر امروز سپاهان تیم دوم جدول رده‌بندی در تبریز، مهمان ماشین‌سازی تیم نهم جدول است ناگفته پیداست که شاگردان قلعه‌نویی تا چه میزان به سه‌امتیاز این بازی نیاز دارند تا فاصله خود را با پرسپولیس صدرنشین حفظ کنند و منتظر لغزش این تیم باشند. در دیگر بازی‌ها پیکان در زمین خود میزبان نساجی مازندران است، گل گهر سیرجان از سایپا پذیرایی می‌کند و ذوب‌آهن در اصفهان به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. دو بازی دیگر این هفته یعنی پرسپولیس‌–‌تراکتور و نفت مسجد سلیمان – صنعت نفت آبادان هم بعد‌از‌ظهر فردا برگزار می‌شود. ضمن اینکه بازی فولاد و استقلال به زمان دیگری موکول شد.

در جدول رده‌بندی پرسپولیس با ۳۴، سپاهان ۳۱، تراکتور ۳۰، صنعت‌نفت‌۳۰، استقلال‌۲۹ و شهر‌خودرو با ۲۹ امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند. پیکان، گل‌گهر و شاهین‌بوشهر هم سه تیم انتهایی جدول هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار