کد خبر: 987866
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان ناشی از سیلاب تخصیص یافته است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش ایسنا، محمد باقر نوبخت شامگاه پنج شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: ۴۴هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در۹ ماهه امسال در کشور پرداخت شده، در حالی که مجموع هزینه سال گذشته ۴۳ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: از این میزان هزار و ۱۰۰میلیارد تومان وام با کارمزد پایین و ۷۰۰ میلیارد تومان وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است. معاون رئیس‌جمهور گفت: میزان خسارت برآورد شده ناشی از سیلاب در کشور ۳۸هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۰هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت‌های مورد نیاز در بخش جاری کشور انجام شده و در بخش عمرانی هم ۴۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در ۹ماهه امسال در کشور پرداخت شده است. نوبخت بیان کرد: تا پایان سال آینده هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه‌آهن را در کشور تأمین بودجه می‌کنیم و تحویل می‌دهیم که راه‌آهن چابهاربه زاهدان یکی از این طرح‌هاست.

در پایان این نشست تفاهمنامه‌ای برای ساخت ۱۴هزار و ۱۰۰ واحد روستایی، ۲۱ واحد شهری، ترمیم ۸ هزار واحد شهری و روستایی، احداث و ترمیم ۵ هزار واحد دامی و تهیه لوازم معیشتی ۱۱ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۹۹ با همکاری دولت، بنیاد مسکن و استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
دروغه،استغفرالله، ،،،، دروغ میگند،این پولها را کله گنده ها میخورند من خودم بلوچستانی هستم وامها رابه هیچ کس ندادند،خودشان نوشجان کردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار