کد خبر: 987861
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
جانشین فرمانده سپاه روح الله
جانشین فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز نیازمند یک انقلاب سوم در فضای مجازی هستیم که باید این مهم توسط بسیجیان رقم بخورد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز نیازمند یک انقلاب سوم در فضای مجازی هستیم که باید این مهم توسط بسیجیان رقم بخورد.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله در آیین اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان مرکزی که به همت مرکز فضای مجازی سپاه روح‌الله برگزار شد گفت: بسیجیان در گام دوم انقلاب یک حرکت پیش رونده در فضای مجازی برای تحقق مولفه های گام دوم انقلاب انجام داده اند و امیدواریم نتایج این حرکت به زودی تحقق پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیج همیشه در طول انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و در صحنه های مختلف از ارزش ها دفاع کرده امروز باید در فضای مجازی که دشمن در آن متمرکز شده نقش موثر داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز  دشمن سه راهبرد کوتاه، میان و بلند مدت، در برابر کاربران فضای مجازی در پیش گرفته که به صورت شبانه روزی در حال کار و ایجاد عملیات روانی در فضای مجازی است و برای تک تک لحظات ما برنامه دارد، لذا می طلبد که بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم.

گلشن زاده اظهار کرد: آنچه که امروز در فضای مجازی برای ما باید اهمیت داشته باشد تولید آثار فاخر با توجه به فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است چراکه متاسفانه در بسیاری از اوقات ما بدون شناخت محتوا تنها به دنبال توزیع محتوا هستیم.

وی ادامه داد: ایجاد زیرساخت های بومی در فضای مجازی امروز باید اولویت مسئولین باشد چراکه غلبه بر اهداف عملیات روانی دشمن نیازمند داشتن زیرساخت های بومی در فضای مجازی است.

گلشن زاده تصریح کرد: بسیجیان و نخبگان جامعه امروز باید به دنبال ایجاد فضای مجازی پاک و مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن باشند چراکه دشمن از فضای مجازی امروز به عنوان یک سلاح استفاده می کند و  ما باید فضای واکنش گری را به فضای کنش گری علیه تهاجمات و فضای حمله به نقاط اصلی دشمن تبدیل کنیم که در این صورت قطعا می توان نتایج و بهره بهتری دریافت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در طول چهل سال انقلاب اسلامی دستاوردها و ظرفیت های بسیاری کسب کرده ایم که امروز باید آنها در جهت خودکفایی به کار ببندیم.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار