کد خبر: 987727
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان:
رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: 140 مراسم ویژه ایام فاطمیه در استان کردستان برگزار می‌شود.

نورعلی خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و فرارسیدن ایام فاطمیه، 140 مراسم در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به  زمان برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه در کردستان افزود: از پنجم تا دهم بهمن ماه هر شب در مهدیه سنندج به همت هیئات مذهبی برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم آیت‌الله قادری از حوزه علمیه قم و مداح این برنامه‌ها در شهرستان سنندج شیخ جعفری، قاسمی و مظاهری از مداحان بومی استان خواهند بود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان با عنوان اینکه نظیر این برنامه‌ها در سایر شهرهای استان در سطح هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد برگزار می‌شود، اعلام کرد: این برنامه‌های مردمی با همکاری و مشارکت 610 هیئت مذهبی استان و با محوریت قرآن و عترت برگزار می‌شود.

خزاعی برگزاری 30 گفتمان مقاومت و استقامت با موضوع انقلاب اسلامی تا پایان سال‌جاری را از برنامه‌های هیئات مذهبی استان دانست و یادآور شد: این برنامه‌ها با محوریت وحدت اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم در هیئات مذهبی دانش‌آموزی ـ دانشجویی و مردمی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای گرامیداشت ایام فاطمیه 24 ایستگاه صلواتی و 30 محفل انس با قرآن کریم در شهرهای استان برگزار خواهد شد.

خزاعی در پایان گفت: هیئات مذهبی استان کردستان در تمامی برنامه‌های ملی و مناسبتی ایام سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند و عموم مردم به ویژه جوانان در این برنامه‌ها مشارکت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها