کد خبر: 987608
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص شهادت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دارخوین اطلاعیه صادر کرد.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در پی شهادت یکی از فرماندهان نواحی بسیج این استان در شهرستان شادگان-بخش دارخوین، اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست بدین وسیله به اطلاع امت شهید پرور خوزستان می‌رساند سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم از پاسداران مجاهد و تلاشگر ناحیه مقاومت بسیج شادگان شب گذشته به فیض شهادت نائل گردید.

سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز مجاهد به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداء و نائب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهید پرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهید بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

ضمنا مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا پنجشنبه مورخ سوم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح از حوزه مقاومت بسیج دارخوین تا سه راهی دارخوین، شادگان و آبادان و سپس ساعت ۱۰ صبح در شهرستان شادگان از حسینیه امام علی (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌گردد (روابط عمومی و تبلیغات سپاه، ولی عصر (عج) خـوزستان).

سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی، فرمانده مقاومت بسیج شهر دارخوین شادگان شب گذشته در مقابل خانه‌اش با ضرب گلوله افراد ناشناس به شهادت رسید.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
على كرمي فدادامنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
رحمت ورضران بر روح مطهر وپاك شهيد ونفرين خداوند بر مجريان ترور نيابتي يعني مزودران وسلاح بدستان اسرائيل وآمريكا
عبدالله اللهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
با سلام امیدوارم که نظام جمهوری اسلامی ایران به تواند عوامل داخلی و خارجی این عمل نا جوانمردانه را سریع شناسایی و مجازات نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار