کد خبر: 987536
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
اردوی فنی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان از با حضور رئیس فدراسیون، در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: این اردوی ادواری، ویژه کشتی گیران شاخص نونهالان آزاد و فرنگی جهت شناسایی استعداد‌ها و پشتوانه سازی تیم‌های ملی کشتی با دعوت از مربیان پایه و سازنده از سراسر کشور برگزار می‌شود که تا روز جمعه ۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این اردو عصر دیروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در جمع اردونشینان که بیش از ۸۰ کشتی‌گیر و مربی هستند، تصریح کرد: شما آینده سازان کشتی ایران هستید و این اردو به منظور شناسایی استعداد‌ها و نفرات شاخص کشتی ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا از دل همین اردو‌های بسترسازی مدال آوران آینده کشتی ایران در خواهند آمد و به شما توصیه می‌کنم که تمام فکر و ذکرتان به کشتی باشد و از این مسیر منحرف نشوید تا بتوانید موفق شوید.

دبیر ضمن تأکید بر این موضوع که همواره به یاد خدا باشید و احترام والدین و مربیان خود را نگه دارید خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید در کشتی موفق شوید، فقط به فکر کسب مدال طلای المپیک باشید و هدفتان موفقیت در این مسابقات باشد.

برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و همچنین دیدار با قهرمانان و مدال آوران کشتی کشور از دیگر برنامه‌های این اردو خواهد بود. از این پس، اردو‌های ادواری به صورت متناوب و با حضور کشتی گیران شاخص و مربیان پایه و سازنده سراسر کشور برگزار خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار