کد خبر: 987533
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
جنگ‌نرم فرهنگ‌ها و سنت‌های ما را نشانه گرفته است
فرمانده سپاه کردستان گفت: نباید در فضای مجازی زمین را برای دشمن خالی کنیم و اجازه دهیم بر علیه ما فعالیت کنند چرا که این توانمندی در فعالان فضای مجازی ما وجود دارد.

سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در افتتاحیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال که در دانشگاه امام حسین(ع) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت این است که ما امروز در یک جنگ نرم تمام عیار هستیم.

وی افزود: جنگ سخت ویژگی‌هایی دارد که با جنگ نرم متفاوت است، اگر آنجا خاکریز و گلوله بود اینجا خبری از خاکریز نیست و در اصل جنگی خاموش و منهدم‌کننده علیه فرهنگ‌ها و سنت‌ها است.

سردار حسینی تصریح گرد: جنگ نرم زمینی است برای بازی هر دو طرف اما اگر ما این زمین را خالی کنیم دشمن علیه‌ ما قدرت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمن را در جنگ نرم شکست‌ داده‌ایم و پیروزی را برای خودمان به دست‌آورده‌ایم از تلاش‌ و کوشش‌ گردان‌های جنگ نرم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: اهمیت جنگ نرم و فضای مجازی در جامعه بسیار بالا است زیرا یک فرد می‌تواند با یک متن، کلیپ، عکس و یا هر چیز دیگری میلیون‌ها فکر و ذهن بیننده را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: فضای مجازی امروز از شنیدنی‌ها و دیداری‌های دیروز سطح بسیار بالاتری دارد و پیام‌ها در این فضا پایداری بیشتری دارد.

سردار حسینی تصریح کرد: این فضا مکانی است که می‌توان در برابر دشمن ایستاد و تفکر انقلابی و اسلامی را در آن گسترش داد.

وی خاطرنشان کرد: ما در فضای مجازی می‌توانیم ایده و فرهنگ کشورمان را صادر کنیم و هرآنچه در گذشته به دست آورده‌ایم را به دنیا نشان دهیم.

فرمانده سپاه کردستان خطاب به شرکت‌کندگان در این رویداد گفت: 11 تیم شرکت‌کننده در مسابقات هرآنچه اندوخته‌اند را می‌توانند به نمایش بگذارند.

وی افزود: مسیری که شما انتخاب کرده‌اید مسیری است که می‌توانید در آن به وطن و کشورتان خدمت کنید.

سردار حسینی بیان کرد: نباید در فضای مجازی زمین را برای دشمن خالی کنیم و اجازه دهیم بر علیه ما فعالیت کنند چرا که این توانمندی در فعالان فضای مجازی ما وجود دارد.

وی افزود: باید جوانان را در برابر دشمنان قوی کنیم تا به اصطلاح دشمن جوانان ما را قیچی و منهدم نکند.

فرمانده سپاه کردستان اظهار داشت: از این ایام‌الله شهادت شهید سلیمانی باید در فضای مجازی بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر