کد خبر: 987488
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
بازپرس جنایی براساس چهار دلیل پسر جوانی را که مدعی است پدرش به خاطر عصبانیت به زندگی خودش پایان داده است به اتهام قتل بازداشت کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش «جوان»، ساعت ۲۳ شامگاه دوشنبه ۳۰ دی‌ماه قاضی شعبانی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

تیم جنایی در محل حادثه که حیاط خانه قدیمی سه طبقه‌ای در حوالی نواب است با جسد مرد ۸۰ ساله‌ای به نام ایوب روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت در سقوط از ارتفاع به کام مرگ رفته است.

در نخستین شاخه از تحقیقات پسر مرد فوت شده که مجرد است و در طبقه اول خانه‌شان زندگی می‌کند مدعی شد که پدرش با پرتاب‌کردن خودش از بالای پشت‌بام به زندگی‌اش پایان داده است.

وی گفت: پدرم مرا از خانه بیرون و در حیاط را قفل کرده بود که با اصرار من در خانه را باز کرد و من هم وارد حیاط خانه شدم. او خیلی عصبانی بود و به طرف پشت‌بام رفت که من هم پشت‌سرش رفتم و دیدم خودش را از پشت بام آویزان کرده و قصد خودکشی دارد. به سرعت دست او را گرفتم تا مانع سقوطش شوم، اما موفق نشدم و پدرم به پایین پرت شد و فوت کرد.

مأموران پلیس در تحقیقات بعدی دریافتند، مرد فوت شده از مدتی قبل با پسرش به خاطر تقسیم ارث اختلاف داشته و چند باری با هم درگیر شده بودند. بنابراین مأموران پلیس در گام بعدی برای روشن شدن موضوع از همسر مرد فوت شده تحقیق کردند.

پسرم پدرش را کتک می‌زد
وی گفت: پسرم شروین ۲۴ سال سن دارد، اما بیکار است و در طبقه اول خانه‌مان به صورت مجردی زندگی می‌کند.
او مدتی بود که با پدرش و من اختلاف داشت و به پدرش فشار می‌آورد که خانه را بفروشد و پولش را به او بدهد. او مدتی قبل به خاطر همین موضوع با پدرش درگیر شد و او را کتک زد، به طوری که دست شوهرم شکست و گچ گرفتیم. پس از آن هم آزار و اذیت‌های شروین ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل بدون اجازه کارت عابر بانک پدرش را برداشت و به مغازه موبایل‌فروشی رفت و یگ گوشی گرانقیمت خرید. آن‌ها دوباره با هم درگیر شدند که شروین ناراحت شد و موبایلی که خریده بود به قیمت پایینی فروخت. وی ادامه داد: آن‌ها باز هم با هم درگیر شدند و وقتی شروین از خانه بیرون رفت، پدرش در حیاط را قفل کرد که او نتواند وارد خانه شود تا اینکه ساعتی قبل از حادثه شروین پشت در آمد و متوجه شد در حیاط قفل است. او سر و صدای زیادی داخل کوچه به راه انداخت و پدرش به خاطر اینکه آبرویش پیش همسایه‌ها نرود، قفل در حیاط را باز کرد و شروین وارد خانه شد. در همین لحظه سر و صدای درگیری آن‌ها را شنیدم و بعد هم صدای پا‌های آن‌ها به گوشم رسید که به پشت‌بام رفتند. من احتمال دادم که شروین می‌خواست پدرش را کتک بزند که شوهرم به پشت‌بام فرار کرد و شروین هم پشت سر او به پشت‌بام رفت و دقایقی بعد صدای مهیبی به گوشم رسید که دیدم شوهرم به پایین سقوط کرده است. پس از این شروین مدعی شد که پدرش عصبانی شده و خودش را به پایین پرت کرده است.

دستگیری پسر ناخلف به اتهام قتل پدر
در ادامه تحقیقات تیم جنایی براساس چهار دلیل شروین را به اتهام قتل پدرش بازداشت کرد؛ اولین دلیل اینکه شروین و پدرش از مدتی قبل با هم اختلاف داشتند، به طوری که شروین بار‌ها پدر و مادرش را تهدید به قتل کرده و گفته بوده که شما را می‌کشم تا زودتر به ارثیه برسم. دومین دلیل آثار خراشیدگی و زخم‌های تازه‌ای بود که روی دست، صورت و سر شروین وجود داشت که نشان می‌داد آثار زخم‌های دست و صورت وی در درگیری با پدرش به‌وجود آمده است.

سومین دلیلی که بازپرس جنایی پسر ناخلف را به اتهام قتل پدرش بازداشت کرد، درگیری‌های قبلی پدر و پسر بود که در جریان آن حتی دست راست پدرش نیز شکسته بود و آخرین دلیل هم حفاظ حدود ۲ متری روی پشت‌بام بود که بررسی‌ها نشان می‌داد، شروین پس از درگیری پدرش را از روی حفاظ به پایین پرت کرده است.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم متهم به دستور قاضی شعبانی برای تحقیقات فنی و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار