کد خبر: 987424
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
رئیس فدراسیون هندبال: ملی‌پوشان در حضور مقامات کویتی مثل سربازان وطن مبارزه کردند
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ملی‌پوشان هندبال ایران پس از پیروزی مقابل کویت در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا از بازی برابر این تیم و تماشاگران پرشمار کویتی گفتند.

 تیم ملی هندبال ایران شب گذشته، ۳۰ دی در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی کویت میزبان را با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ شکست داد. رئیس فدراسیون هندبال و برخی از ملی‌پوشان در مورد این بازی صحبت کردند.

پاکدل: ملی‌پوشان مثل سربازان وطن بودند

پاکدل در مورد برد مقابل کویت گفت: روز گذشته در سالن مملو از جمعیت کویت، بازی حساسی با میزبان داشتیم. حدود ۶ هزار نفر در سالن بودند و تعدادی زیادی هم بیرون از سالن و در محوطه ورزشگاه بازی را دیدند. علاوه بر این تمام مقامات بلند پایه کویت هم در سال حضور داشتند. در کل جو سنگینی حاکم بود.

او افزود: در این بازی اتفاق بزرگی افتاد و بازیکنان ما همانطور که هنگام پخش سرود ملی سلام نظامی دادند مثل سربازان وطن ظاهر شدند و برای اولین بار در خاک کویت تیم هندبال این کشور را شکست دادند. این نتیجه بسیار خوبی برایمان بود. امروز (سه شنبه) بازی سختی با قطر که نایب قهرمان جهان است، داریم و فردا هم با تیم کره جنوبی که اخیرا نایب قهرمان آسیا شده و به پلی آف انتخابی المپیک راه پیدا کرده است، دیدار می‌کنیم. نیمه بیشتر راه مانده است و امیدوارم با دعای خیر مردم ایران دو بازی باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم و سهمیه جهانی را برای هندبال کشور کسب کنیم.

حیدری راد: با بازیکنان و تماشاگران کویت جنگیدیم

سعید حیدری، دروازه‌بان تیم ملی که شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد هم ضمن اشاره به سختی بازی و سالن پر از تماشاگر کویت بیان کرد: با بازیکنان و تماشاگران کویت جنگیدیم و توانستیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است و همه بازیکنان انگیزه دارند. برای برد مقابل تیم چند ملیتی قطر به میدان می‌رویم و می‌جنگیم تا سهمیه جهانی بگیریم. خوشبختانه همه بازیکنان تیم خوشحال، باانگیزه و یکدل هستند.

نوروزی نژاد: با جنگندگی برنده شدیم

پویا نوروزی نژاد با بیان اینکه بازی سختی مقابل کویت داشتیم و جو سالن سنگین بود، افزود: تماشاگران زیادی که در ورزشگاه حضور داشتند، شرایط را برایمان سخت‌تر کرده بودند، اما با جنگندگی چند امتیاز خوب گرفتیم و برنده این بازی شدیم. بازی امروز (سه شنبه) هم سخت است، چون قطر یکی از قدرت‌های آسیا است که از امکانات، اردو‌های خوب و بازیکنان با کیفیت زیادی برخوردار است، اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. بازی با کره جنوبی هم خیلی اهمیت دارد و سرنوشت ساز است. باید قدم به قدم جلو برویم.

کرمیان: کسب یک امتیاز برابر قطر هم خوب است

مجتبی کرمیان هم ضمن اشاره به حساسیت و سختی بازی با کویت وتماشاگران پرشمار این تیم، در مورد بازی با قطر گفت: قطر بهترین تیم آسیا است، اما می‌جنگیم و حتی اگر یک امتیاز هم بگیریم خیلی ارزشمند است. امیدورام در بازی با کره جنوبی برنده شویم و به جام جهانی برویم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) مقابل تیم قدرتمند قطر به میدان می‌رود که در صورت پیروزی، ضمن صعود به نیمه نهایی مسابقات سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ را کسب می‌کند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار