کد خبر: 987405
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج خبرداد
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت : فضای کارخانه روغن نباتی جهان چیت کرج به محیطی فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای شهروندان تبدیل می شود.

آرش یگانی با اشاره به انجام مذاکراتی با کارخانه روغن نباتی جهان چیت به منظور احداث پارک ۶ هکتاری در محوطه خارجی این کارخانه اظهار داشت: شهردار کرج شخصا پیگیر این موضوع است چرا که این محدوده از پوشش گیاهی مطلوبی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه با هیات مدیره کارخانه قند کرج نیز مذاکراتی برای بهبود وضعیت فضای سبز آن انجام شده است، گفت: در نظر داریم فضای موجود در این کارخانه را به محیطی فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای استفاده شهروندان تبدیل کنیم.

اهمیتِ مشارکت شهروندان در مدیریت شهر

این مسئول به نقش شهروندان در مدیریت شهر  اشاره کرد و افزود: مشارکت مردمی راهی برای رفع معضلات شهری است؛ این مهم باید به یک فرهنگ تبدیل شود و برای تحقق آن باید از خودمان شروع کنیم و نشان دهیم که مراقبت از شهر، تلاش برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا برایمان اهمیت دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با بیان اینکه بهسازی فضاهای سبز منطقه ۹ نیز در حال انجام است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزار اصله نهال در منطقه کاشته شده و تا پایان سال ۶۰۰ اصله نهال دیگر نیز به آن اضافه می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار