کد خبر: 987103
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
با حضور شهردار منطقه ۸ انجام پذیرفت:
به منظور توسعه و بهبود عملکرد شهرداری منطقه هشت، سومین جلسه اتاق فکر منطقه با حضور شهردار منطقه هشت، مدیر حراست، رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی و سایر مدیران منطقه هشت، برگزار شد.
در این جلسه مهندس امین آوه مدیر برنامه ریزی منطقه هشت با اشاره به اینکه این اتاق فکر برای اولین بار بین مناطق ده گانه در شهرداری منطقه هشت راه اندازی شده و اعضای کارگروه درصدد افزایش بهره وری سازمانی در شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز هستند.
در ادامه این جلسه دکتر مدبر، شهردار منطقه هشت ضمن ارزشمند بودن ایجاد اتاق فکر منطقه هشت، بر لزوم تعیین اهداف و چشم انداز‌های منطقه هشت در راستای هدفمندتر کردن عملکرد این اتاق فکر تاکید نموده و خواستار ترسیم اهداف و چشم انداز‌های چند ساله سازمان در این منطقه شدند.
دکتر مدبر در ادامه بر لزوم تلاش عوامل اتاق فکر برای تبدیل شدن منطقه هشت به منطقه الگو در شهرداری تبریز و حتی کشور تاکید نموده و در این راستا خواستار استفاده از تجربیات و اطلاعات اساتید و صاحبان علم و تجربه در پیشبرد اهداف شدند.
در پایان این جلسه شهردار منطقه هشت خواستار افزایش تعاملات بین بخشی در شهرداری منطقه هشت در راستای افزایش هم افزایی سازمانی شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر