کد خبر: 987096
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
مدیر مخابرات منطقه کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه‌اندازی ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل در استان خبر داد.

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج با اشاره به اجرای پروژه فاز ۸ توسعه همراه اول که به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مخابراتی کشور در پیشران توسعه صنعت ارتباطات محسوب می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا با تلاش و جدیت همکاران حوزه ارتباطات سیار در منطقه کردستان، ۴۱ تکنولوژی نسل چهارم موبایل با سرمایه‌گذاری ۱۲۳ میلیارد ریال در سطح استان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: توسعه فیبر برای توسعه سایت‌های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت‌ها، از مهم‌ترین کارهای شرکت مخابرات ایران و همسو با آن در استان برای اجرا و تحقق چشم‌انداز توسعه فاز ۸  است.

 وی بیان داشت: اجرای دقیق فاز ۸ همراه اول، این مجموعه را به مهم‌ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان کلان و خانگی تبدیل خواهد کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه مخابرات منطقه کردستان از بدنه شرکت مخابرات ایران جدا نیست و تمامی پروژه‌ها و عملیات‌های فنی در استان، به منظور بهبود و توسعه خدمات مخابراتی در راستای تکریم مشتریان و تحقق مطالبات آنها و همچنین رسیدن به اهداف عالی شرکت مخابرات است، اضافه کرد: برحسب برنامه‌های تعیین شده برای توسعه و ارتقا زیر ساخت‌های حوزه ارتباطات سیار، 41 تکنولوژی نسل چهارم همراه اول در کمتر از 40 روز در 41 سایت شهری در شهرستان‌های بانه، بیجار، سنندج، دیواندره، کامیاران، سقز، قروه و مریوان نصب و راه‌اندازی شده است.

حکمت مزایای اجرا و توسعه فاز 8 همراه اول را تشریح کرد و یادآور شد: با این اقدام تحولی در دسترسی مشتریان به نسل‌های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد می.شود.

وی اضافه کرد: توسعه کیفیتِ ارتباطات موبایلی در راههای مواصلاتی اصلی سطح استان، پوشش نسل‌های جدید اینترنت همراه، افزایش کیفیت خدمات همراه اول و غیره از جمله مزایای اجرای این پروژه برای مشتریان کردستانی است.

وی به برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان تا پایان سال‌جاری در این حوزه اشاره داشت و گفت: در مرحله بعدی اجرای توسعه فاز ۸، نصب و راه‌اندازی بیش از 40 تکنولوژی نسل چهارم در دست اقدام است که با انجام این کار خدمات موبایل نیز بیش از پیش در دیگر نقاط استان ارتقاء و بهبود خواهد یافت. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای ارتقاء و افزایش بهبود خدمات به مشتریان از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک سایت جدید در بانه و سه سایت جدید نیز در شهرستان سنندج با سرمایه‌گذاری 48 میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی و سه سایت تکنولوژی نسل چهارم دیگر نیز در سطح استان با سرمایه‌گذاری نه میلیارد ریال ارتقا داده شده است. 

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر دو میلیون و 162 هزار  و 74 شماره همراه اول با ضریب نفوذ 121 درصد در قالب شماره‌های اعتباری و دائمی در استان مشغول بکار هستند.
انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر