کد خبر: 987094
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی کردستان
رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی کردستان گفت: ابزار هنر در انتقال آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب بخصوص برای نسل جوان و نوجوان بسیار پراهمیت و کارساز است.

حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد سادات پیش از ظهر امروز در نشست کمیته هنری ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان کردستان که در سالن اندیشه سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: شکی نیست که انقلاب ما به عنوان نقطه عطفی در دوران معاصر عمل کرده است و بسیاری از اندیشمندان به این امر اذعان دارند.

وی افزود: علی‌رغم گذشت چهل سال از عمر انقلاب، با وجود تمام مشکلات موجود با اقتدار و با کمک و همدلی مردم بسیار قوی و مستحکم انقلاب اسلامی پا برجا است.

سادات خاطرنشان کرد: ابزار هنر برای انتقال آموزه‌های دین و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب بخصوص به نسل جوان و نوجوان بسیار پراهمیت و کارساز است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلف هنری را باید همانند سال‌های قبل در دهه مبارک فجر برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: همه ما نسبت به انقلاب و شهدا مدیون هستیم و باید در خفظ و حراست از این انقلاب تلاش کنیم‌.

برگزاری ۱۰ برنامه شاخص حوزه هنری در کردستان

آرمان نصرالهی معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های موجود علیه انقلاب اسلامی و اینکه دشمنان ما تا دندان مسلح هستند ضروری است در دهه فجر امسال رشادت‌های ملتی که ۴۱سال است با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان بسته‌اند، تبیین شود.

وی افزود: مصادف شدن ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی ضروری است تمهیدات خاصی اندیشیده شود.

نصراللهی خاطرنشان کرد: بعد از دهه مبارک فجر تبلیغات انتخابات مجلس را پیش‌رو داریم که لازم است شرایط لازم را برای این کار فراهم کنیم.

معاون فرهنگی حوزه هنری کردستان گفت: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت است تا گام دوم انقلاب و استفاده از نقش جوانان و تقویت جنبه‌های مثبت انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برای ایام دهه فجر، برگزاری ۱۰ برنامه شاخص در شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده است.

نصراللهی در پایان اظهار کرد: همچنین برای اولین‌بار در کردستان صبح خاطره دانش‌آموزی توسط حوزه هنری برگزار می‌شود.

شاخص اصلی انقلاب اسلامی دهه فجر است 

سیدمصطفی حسینی‌شاهرودی معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: در بحث کار فرهنگی مسئله‌ای که ما درگیر آن شدیم تکرار مراسمات به همان روال سال گذشته بدون هیچ‌گونه تنوع است.

وی افزود: متاسفانه در برخی از ارگان‌ها و ستاد‌ها خیلی از کارها انجام می‌شود که هیچ اعتقادی به آن کارها وجود ندارد.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: شاخص اصلی انقلاب اسلامی دهه فجر است و باید برنامه‌های این ایام هرچه قوی‌تر و پررنگ‌تر برگزار کنیم.

در ادامه سامان احمدی معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دهه مبارک فجر ۲۸ برنامه محوری برای تمامی شهرستان‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: در هر شهرستان برنامه شاخصی برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

احمدی تصریح کرد: اولویت اول ما در جشنواره فیلم فجر اکران فیلم‌ها در سینما بهمن است و ۱۰ فیلم از سری مجموعه‌های پک ایران ۲ اکران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر