کد خبر: 987078
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
مازنی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر جذب حداکثری هنرمندان برای حضور در جشنواره فجر امسال، تأکید کرد: روش سرهنگی برای کار فرهنگی مناسب نیست.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: احمد مازنی در گفتگو با  خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره فیلم فجر به عنوان جشن انقلاب و حلقه وصل انقلاب اسلامی و هنرمندان، اظهار کرد: تقویت این جشنواره در جهت تولید آثار فاخر و جذب حداکثری هنرمندان ضرورت دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی که بسیار تلخ بود، ادامه داد: این سانحه موجی در جامعه ایجاد کرد که گروه‌های مختلف جامعه را تحت تأثیر قرار داد و هنرمندان نیز در این راستا مواضعی اتخاذ کردند.

وی ادامه داد: جامعه و تبع آن هنرمندان احساس کردند که چند روز از طریق رسانه‌های رسمی کشور واقعیت ماجرا کتمان شد و این مسئله موجب تکدر خاطر، رنجش و آزردگی آنان شد که این مسائل را نباید آغشته به سیاست کرد.

مازنی تأکید کرد: مسئولان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با هنرمندان به زبان هنر سخن بگوید و با تکریم هنرمندان با این سرمایه اجتماعی تعامل داشته باشد. هنرمندان نیز در چنین مواقعی نیاز است که در کنار مردم باشند و پای منافع ملی کشور بایستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار