کد خبر: 986927
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
روابط عمومی سازمان بسیج اعلام کرد: به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده جنوب شرقی کشور؛ خیرین گرامی میتوانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت بانک سپه ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ و یا از طریق کد دستوری #۸۸۰* واریز کنند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سازمان بسیج در بازدید‌های صورت گرفته از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان حاکی از بروز خسارت‌های جدی به خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی شده و هم وطنان سیل زده متاثر از این خسارت‌ها شده اند. این گزارش می‌افزاید هم‌وطنان سیل زده از مناطق محروم اغلب کمتر برخوردار استان سیستان و بلوچستان بوده که از مشکلات سرما، تخریب منازل، تغذیه و بهداشت رنج می‌برند.

در این گزارش آمده است:
سازمان بسیج مستضعفین حسب ماموریت ذاتی خود کماکان یاریگر مستضعفین و محرومان بوده و تا پایان سیل در کنار هم وطنان سیل زده خواهد بود؛ و در پایان این گزارش سازمان بسیج مستضعفین از عموم مردم غیور و خیرین، بازاریان، اصناف، پزشکان، مهندسین و سایر اقشار محترم و همیشه در صحنه می‌خواهد تا کمک‌های مالی خودرا به حساب اعلامی واریز نمایند.

به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده جنوب شرقی کشور؛ خیرین گرامی می‌توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت بانک سپه ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ و یا از طریق کد دستوری #۸۸۰* واریز کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار