کد خبر: 986729
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تهران با اعلام خبر برگزاری مجمع عمومی تهران در هفته پیش رو عنوان کرد: در مجمع عمومی تهران این امکان برای چندین هزار نفر از اقوام، احزاب، اصناف، اقشار و اعضای شورای ائتلاف محلات مختلف فراهم خواهد شد تا به یک فهرست ۳۰ نفره از بین منتخبین این مصاحبه‌ها برسیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تهران با اشاره به برگزاری مصاحبه از کاندیدا‌های معرفی شده به شورای مرکزی ائتلاف گفت: توجه ویژه به شناسایی نخبگان و افراد بااستعداد برای روی کار آمدن مجلسی کارآمد به عنوان الگوی سیاست ورزی جریان انقلاب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره با اینکه امروز در کشور ما استعداد‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف وجود دارد که می‌توانند در پیشبرد اهداف کشور ایفای نقش کنند افزود: متاسفانه نبود سازو کار مناسب برای شناسایی این استعداد‌ها کمتر توانستیم از این سرمایه‌ها استفاده در مسیر پیشرفت کشور استفاده کنیم.

دبیر شورای ائتلاف تهران با بیان اینکه در شورای ائتلاف تصمیم گرفته شد که امکان معرفی کاندیدا‌های مناسب برای ورود به مجلس از سوی احزاب، اقشار، اصناف و گروه‌های مختلف فراهم شود تصریح کرد: با این سازوکار چند صد کاندیدا در حوزه انتخابیه تهران به شورای مرکزی معرفی شد.

اقراریان گفت: در پایش‌های اولیه به تعدادی از کاندیدا‌ها رسیدیم که در گام بعدی از آن‌ها برای شرکت در مصاحبه دعوت کردیم.

وی با بیان اینکه مصاحبه از کاندیدا‌های معرفی شده در دو روز انجام شد تصریح کرد: تعدادی از کاندیدا‌ها در روز جمعه ۲۰ دی ماه در مصاحبه شرکت کرده و باقی کاندیدا‌ها نیز در روز پنج شنبه ۲۶ دی ضمن شرکت در مصاحبه به سوالات طراحی شده در حوزه عمومی و تخصصی پاسخ دادند.

اقراریان با اعلام خبر برگزاری مجمع عمومی تهران در هفته پیش رو عنوان کرد: در مجمع عمومی تهران این امکان برای چندین هزار نفر از اقوام، احزاب، اصناف، اقشار و اعضای شورای ائتلاف محلات مختلف فراهم خواهد شد تا به یک فهرست ۳۰ نفره از بین منتخبین این مصاحبه‌ها برسیم.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تهران تصریح کرد: پس از اعلام نظر اعضای مجمع عمومی نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد تا براساس تخصص کاندیدا‌ها و نیازمندی مجلس به لیست نهایی تهران برسیم.

وی با بیان اینکه استعداد‌های نهفته بسیاری در شهر تهران وجود دارد خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده کند نیز در جریان مصاحبه‌ها با چهره‌هایی مواجه شدیم که در تراز نمایندگی مجلس بودند، اما از آنجا که لیست تهران ۳۰ نفره است باید این لیست براساس تخصص‌های مورد نیاز مجلس شکل گیرد.

اقراریان یادآور شد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت سایر افراد کارآمد معرفی شده نیز در قالب یک مجموعه تخصصی پشتیبان برای ارائه طرح‌ها و پیشنهادات متناسب با نظام مسائل کشور برای مجلس استفاده کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار