کد خبر: 986717
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
نماینده رباط کریم در مجلس با بیان اینکه آمریکا بداند حاج قاسم سلیمانی که مقابل داعش ایستادگی کرد دارای جایگاه ویژه‌ای بین مردم بوده و نمی‌توانند آرمان آن‌ها را تضعیف کنند گفت: ما هیچگاه خواستار جنگ نبوده و نیست، ولی اگر کسی بخواهد با دم شیر بازی کند طبیعتاً آن‌ها را رها نخواهیم کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حسن نورزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا در منطقه ما به همراه استعمار پیر انگلستان و نطفه ناپاک اسرائیل در حال جنایت بوده و ارتجاع پروری می‌کنند.

وی افزود: آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی با کمک یکدیگر وهابیت و بهائیت را در غرب آسیا پرورش می‌دهند و سعی می‌کنند جهان اسلام همواره دچار تلاطم باشند ضمن اینکه القاعده، النصره جیش اسلام و داعش هم دست پرورده این رژیم‌ها هستند.

نماینده رباط کریم در مجلس با بیان اینکه سردار سلیمانی از مردان بزرگی بود مقابل داعش و رهبران آن ایستاد و خاری در چشم دشمنان اسلام، استکبار جهانی، امپریالیسم بین‌الملل و صهیونیست‌ها بود تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی رهبر مقاومت در غرب آسیا بود بنابراین استکبار جهانی همواره از او ناراحت بودند که در نهایت او و همراهانش را ترور کرده و همچون اربابش امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) تکه تکه کردند.

نوروزی اظهار داشت: سردار سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام جایگاه ویژه‌ای داشت و مردم جهان او را به بزرگی یاد می‌کردند به همین دلیل ۲۵ میلیون ایرانی برای بدرقه پیکر او ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانش به خیابان‌ها آمدند، زیرا مردم طرفدار مظلوم هستند.

وی با بیان اینکه ایرانیان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت خون گریه کردند و اشک ریختند گفت: حاج قاسم سلیمانی بسیار مظلومانه به شهادت رسید؛ او طرفدار انسانیت، آرامش و صلح بوده و ضد داعش بود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خاطرنشان کرد: درخواست مردم ایران از ساعتی که سردار سلیمانی به شهادت رسید انتقام سخت بود و به همین دلیل سپاه تعدادی موشک به همان پایگاهی که از آن چند پهپاد برخاسته و سردار و همرزمانش را ترور کردند شلیک کرده و استحکامات آمریکا را در هم کوبیدند ضمن اینکه در اثر این حمله موشکی تعداد زیادی از تجهیزات و پهپاد‌های آمریکایی منهدم شد.

نوروزی گفت: براساس ماده ۵۱ قانون منشور سازمان ملل و همچنین ماده ۵ قانون اساسی، جمهوری اسلامی باید از حقوق شهروندان و ملتش در مقابل کسانی که مظلومانه جوانان ما را از بین می‌برند دفاع می‌کند این در حالی است که حاج قاسم سلیمانی در ماموریتی ویژه و در حالی که قرار بود با نخست وزیر عراق دیدار کند در بغداد به شهادت رسید لذا جمهوری اسلامی ایران انتقام گرفته و به اقدام خود افتخار می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر روزی ترامپ جان خود را از دست دهد یک نفر هم به مراسم تشییع جنازه او نخواهد رفت، زیرا مردم نه تنها از او بلکه به از همه سردمداران و حکام آمریکا تنفر شدیدی دارند.

نوروزی افزود: سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ۲ یار در محور مقاومت بودند که همواره آمریکا از آن‌ها در هراس بودند.

وی افزود: آمریکا و استکبار بداند کسانی که مقابل داعش ایستادگی کردند دارای جایگاه ویژه‌ای میان مردم هستند و نمی‌توانند آرمان آن‌ها را تضعیف کنند.

نماینده رباط کریم در مجلس تصریح کرد: ملت ایران هیچگاه خواستار جنگ نبوده و نیست، ولی اگر کسی بخواهد با دم شیر بازی کند طبیعتاً ملت ایران آن‌ها را رها نخواهد کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار